Glæder mig som et lille barn
Fra : Ukendt

Dato : 30-08-07 18:18

Rart med en familie, der kender ens interesser. Nu har jeg længe
fortalt dem, at hvis jeg vandt i lotto opdagede konen det ved, at der
holdt en Jaguar E-type i indkørslen ) Det sker nok ikke - de kugler
ude i Brøndby har helt deres egen dagsorden (ligesom fodboldholdet
har det svært på udebane og sådan noget
Men.....nu jeg rundede et skarpt hjørne og blev kvalificeret til at
føre motorkøretøj iført blød hat og kold cigar, havde de fundet på, at
når nu sådan en æske var for dyr, så kunne de da gøre noget andet.
Så i en pæn kuvert lå et gavekort på en eftermiddag med en E-type
roadster. Så jeg skal i næste uge have fundet en dag med godt vejr,
montere den bløde hat og den kolde cigar og ud og gøre vejene usikre
med sådan et apparat. Den bedre halvdel kan godt få lov at komme med.
Der SKAL være godt vejr - ikke sjovt at køre roadster med kluden oppe.
Så må vi se, om drømmen holder - bilen er smuk....og hvor stærkt den
kan løbe rager mig.....sådan en skønhed skal behandles med respekt.
Den kan sikkert sparke mere end dieselfyrene, og så glemmer jeg den
dårlige samvittighed over ozon-laget en eftermiddags tid og fryder mig
over at få lov at beundre verden fra en E-type.
Det kan da være jeg lægger en lille test-rapport.

--
Ivan Madsen,
Xsara Weekend HDi

Fra : Ukendt

Dato : 30-08-07 18:31

"Ivan Madsen" skrev i meddelelsen
> [...]
> over at få lov at beundre verden fra en E-type.
> Det kan da være jeg lægger en lille test-rapport.

Tillykke og kom endelig med en lille test rapport.

God tur!

--
/HB

Fra : Ukendt

Dato : 30-08-07 19:33

On Thu, 30 Aug 2007 19:30:44 +0200, "HB" <hbOOsnabela.dk> wrote:

<...>

>Tillykke og kom endelig med en lille test rapport.
>
>God tur!

jow, tak.......og vil glæde mig........altså.........
--
Ivan Madsen,
Xsara Weekend HDi

Fra : Kent Oldhøj

Dato : 30-08-07 18:54

Ivan Madsen <> wrote in news:6uudd352endfmq02kearvigk01k90aa4lt@4ax.com:

> [...]
> roadster. Så jeg skal i næste uge have fundet en dag med godt vejr,
> montere den bløde hat og den kolde cigar og ud og gøre vejene usikre

Endnu en der opdager hvad blomster kan gøre

Tillykke med alle 3.... føsdagen, E-typen og din kone.

Fra : Fister Løgsovs

Dato : 30-08-07 19:32

Kent Oldhøj har bragt dette til verden:

> Endnu en der opdager hvad blomster kan gøre
>
> Tillykke med alle 3.... føsdagen, E-typen og din kone.

Ja, også herfra.
Jeg er _SINDSYG_ misundelig!
Kai

Fra : Ukendt

Dato : 30-08-07 19:41

On 30 Aug 2007 17:54:28 GMT, "Kent Oldhøj" <kent@oldhoj.dk> wrote:

>Endnu en der opdager hvad blomster kan gøre
>
>Tillykke med alle 3.... føsdagen, E-typen og din kone.

heldigt jeg ikke skal prioritere........)......så vandt
hundene.).........men altså ud at lufte den i mine øjne smukkeste
bil i verdenshistorien.......(italienerfreaks could beg to
differ).....men den har naturligvis ikke den gennemslagskraft i dag
som i '61.......og var det køremaskine jeg ville, stod der
formodentlig Porsche øverst på listen...
--
Ivan Madsen,
Xsara Weekend HDi

Fra : Ukendt

Dato : 30-08-07 21:09

"Ivan Madsen" skrev i meddelelsen

........og var det køremaskine jeg ville, stod der
> formodentlig Porsche øverst på listen...

Jamen du har da smag

--
/HB

Fra : Ukendt

Dato : 30-08-07 19:44

>Endnu en der opdager hvad blomster kan gøre

BTW.......hvad er blomster???........giver det noget specielt, for så
må det prøves???.......*lol*.

Fra : William Boysen

Dato : 31-08-07 07:16

On Thu, 30 Aug 2007 20:43:34 +0200, Ivan Madsen <> wrote:

>BTW.......hvad er blomster???........giver det noget specielt, for så
>må det prøves???.......*lol*.

Jeps, hvad skal man med blomster, når man har en stor gulerod at lokke
med...*G*

--
Don't mess with left-wing activists.....

.....it's not nice to pick on retards!

Fra : Fister Løgsovs

Dato : 30-08-07 20:44

Den 30-08-2007, skrev Ivan Madsen:
> [...]
> over at få lov at beundre verden fra en E-type.
> Det kan da være jeg lægger en lille test-rapport.

Jeg kan berette en historie, lidt i samme dur.
Jeg blev 35 for en måned siden.
Jeg har en ven der har en del biler fra USA, de fleste sat op til race.
En af bilerne er en Ford 34 Hot Rod, som han byggede for ca. 15 år
siden.
Jeg har tigget ham om at blive kørt en tur i den i noget tid, men det
har aldrig passet.
Min kæreste mindede ham så om min kommende fødselsdag, en uges tid før,
og pludselig fik piben en anden lyd, V8 lyd!
Et smut fra Herlev, ned gennem Husum og Rødovre, lidt på motorvej, ned
ved Islevdalvej, tilbage af Ring3. Lidt før Mileparken væltede det
forbi os med drenge i grimme, larmende biler med lorteforlygter, og så
er det ikke svært at gætte hvad der sker på Mileparken kl. 23 en fredag
aften i godt vejr.
Vi cruisede forbi optøjerne, holdt stille i 2 minutter og fik et godt
grin over hvor stereotype drengene og deres biler var, så tøffede vi
hjem og fik en kaffe.
Det meste af turen foregik under hastighedsgrænsen, lidt af turen gik
meget stærkt. Det er absolut ikke nødvendigt at køre stærkt, når man
ved at man kan, både langsomt og hurtigt var en herlig oplevelse!
Endnu en gang, jeg er dybt misundelig på din tur i E-typen, der er bare
noget fedt over næsten alle gamle biler, der stadig kan køre.
Kai

Fra : Aragorn Elessar

Dato : 30-08-07 22:40

<Ivan Madsen> wrote in message
> [...]
> over at få lov at beundre verden fra en E-type.
> Det kan da være jeg lægger en lille test-rapport.

OG billeder, please??? *hopHOPhopHOPhop*
Jeg nup' selv et par stykker af en smuk E-type på Linien i april i år, du
kan se dem her:
http://www.bmwmc.dk/images/260407_Langelinie/index.html
Motorbillederne og oliepinden er også fra E-typen.

Venlig hilsen

Aragorn_DK

www.bmwmc.dk
www.politimotorcykler.dk - er undervejs.

Fra : Klaus D. Mikkelsen

Dato : 30-08-07 22:42

Ivan Madsen skriver:

> Men.....nu jeg rundede et skarpt hjørne og blev kvalificeret til at
> føre motorkøretøj iført blød hat og kold cigar,

Gys, er du allerede 50, må jeg "kondolere"

> Det kan da være jeg lægger en lille test-rapport.

Tak, det glæder vi os til.

Klaus
http://home6.inet.tele.dk/moppe

Fra : Ukendt

Dato : 30-08-07 22:52

On Thu, 30 Aug 2007 23:42:22 +0200, "Klaus D. Mikkelsen"
<er.du.saa.klog@du.kan.finde.den> wrote:

>Ivan Madsen skriver:

>Gys, er du allerede 50, må jeg "kondolere"

Kan glæde dig med, at Puntoen var hamrende ligeglad ) Og da jeg
lidt senere prøve at vække Xsara'en var det nøjagtig det samme som
normalt, så det gør ikke ondt )

>Tak, det glæder vi os til.

Jow, jow.......og skal også nok tage nogle billeder....så må jeg jo
se, om jeg kan finde et sted at smide det hele op. Om ikke andet må
jeg lokke Jan (stevns) til at "flytte et par af færgerne" *lol*
--
Ivan Madsen,
Xsara Weekend HDi

Fra : Ukendt

Dato : 30-08-07 23:04

On Thu, 30 Aug 2007 23:52:28 +0200, Ivan Madsen <> wrote:

<...>

>Jow, jow.......og skal også nok tage nogle billeder....så må jeg jo
>se, om jeg kan finde et sted at smide det hele op. Om ikke andet må
>jeg lokke Jan (stevns) til at "flytte et par af færgerne" *lol*

Sådan en E-type må pynte mere end en "færge"? *ggggggg*

--
Ivan Madsen,
Xsara Weekend HDi

Fra : William Boysen

Dato : 31-08-07 07:14

On Thu, 30 Aug 2007 19:18:25 +0200, Ivan Madsen <> wrote:

>Den kan sikkert sparke mere end dieselfyrene, og så glemmer jeg den
>dårlige samvittighed over ozon-laget en eftermiddags tid og fryder mig
>over at få lov at beundre verden fra en E-type.

Ja, se, det er så spørgsmålet for i Topgear testede de netop E-typen og
vist en DB5. De blev begge meget varme ret hurtigt, og der skulle ikke
mange opbremsninger til før der også her var problemer. (Det er lige som
i sengen)

De prøvede så at sætte disse gamle biler op mod en moderne Vauxhall
Astra diesel, og begge de gamle sportsvogne fik prygl af familiebilen.

Men nu har du jo heller ikke tænkt dig at ræse i Jag'en, hvilket jeg
heller ikke vil råde dig til, med mindre at det er din store drøm at dø
bag rattet på en engelsk liebhaverbil.
De gamle damer er jo ikke så tilgivende som de helt unge.