Caligula på imbd ? MM
Fra : Chokmah

Dato : 28-08-07 21:18

jeg kan ikke finde den ? det er den med Malcom M

jeg ser der findes flere releases af den hvordan finder jeg ud af hvcad for
n en jeg har ?

signatur på ALLE e-mails :
Gør en forskel :http://www.verdensborn.dk/articles.php?lng=da&pg=185

Fra : Tove Krieger

Dato : 28-08-07 21:39

Chokmah wrote:
> jeg kan ikke finde den ? det er den med Malcom M
>
> jeg ser der findes flere releases af den hvordan finder jeg ud af
> hvcad for n en jeg har ?

Der plejer altid (synes jeg) at stå til sidst i filmen, hvilket år
den er indspillet (i rulleteksten).

Er det mon denne du har:

http://www.dvdoo.dk/ShowItem.aspx?ID=7031&gclid=CJuJiMGGmY4CFQ_ilAod8XWeRQ

--
Venlig hilsen Tove
Beware of people who dislike cats

Fra : Chokmah

Dato : 29-08-07 00:54

> Der plejer altid (synes jeg) at stå til sidst i filmen, hvilket år den er
> indspillet (i rulleteksten).

HI Tove

HGmm jaa nu er det noget siden jeg har set den

> Er det mon denne du har:
>
> http://www.dvdoo.dk/ShowItem.aspx?ID=7031&gclid=CJuJiMGGmY4CFQ_ilAod8XWeRQ

ja jeg ved det ikke rigtigt den kostede søller 25 kr i TP :)
i sin tid

Nå men jeg tror nu jeg køber den anyhow ... :)

Fra : Jørgen Grandt

Dato : 29-08-07 07:30

"Chokmah" skrev bl.a.:

> Nå men jeg tror nu jeg køber den anyhow ... :)

Gør det ikke! Trods de gode medvirkende er filmen det rene bæ.

--
Mvh.: Jørgen Grandt
- som oftest kun udtaler sig på egne vegne.

Fra : Chokmah

Dato : 30-08-07 00:08

"Jørgen Grandt" <UnstableOn@Cable.dk> skrev i en meddelelse

> Gør det ikke! Trods de gode medvirkende er filmen det rene bæ.

jeg har den skam - bare i en 25 kr s version
og jo jo den er da uartig her og der :)))

Fra : Holst

Dato : 28-08-07 22:23

http://www.imdb.com/title/tt0080491/

Fra : Chokmah

Dato : 29-08-07 00:51

"Holst" <newsnov06@shelter.dk> skrev i en meddelelse

> http://www.imdb.com/title/tt0080491/

Godt gået Holst :)))))
en ting er jeg selv er ordblind men når andre som f.eks dem der skal skrive
titlen på en film også er det så rækker min logik ikke :)

ps jeg ahr set en anden tids svarene udgave af caligula der ja nu ved jeg
godt man ikke må skrive her hvad en film ender med men nu er dte ikke en
premiere film
men den starter med han tager en dame med vold der har et eller andte med en
fisk og til sidst bliver han skudt af sin egen body geuard jeg så den i
biffen i 1983
siger det nogen noget ?

Fra : Jørgen Grandt

Dato : 29-08-07 07:36

"Chokmah" skrev bl.a.:

> en ting er jeg selv er ordblind men når andre som f.eks dem der skal
> skrive titlen på en film også er det så rækker min logik ikke :)

Den sindssyge kejsers navn staves åbenbart Caligola på italiensk, og da
filmen (mest) er italienskproduceret, så er det den originaltitel som er
bogført i IMDb'en; ikke den engelske eller danske titel.

--
Mvh.: Jørgen Grandt - www.stornotime.dk

Fra : Jesper

Dato : 29-08-07 18:06

Chokmah <usnet1*@gmail.com> wrote:

> jeg kan ikke finde den ? det er den med Malcom M
>
> jeg ser der findes flere releases af den hvordan finder jeg ud af hvcad for
> n en jeg har ?

Husk at logge ind og slå Adult Titles/Names til i Search Preferences.
--
Jesper

Fra : Peter Brandt Nielsen

Dato : 29-08-07 19:25

Jesper skrev:

> Husk at logge ind og slå Adult Titles/Names til i Search
> Preferences.

Man skal vist lige omkring denne side først:

http://akas.imdb.com/help/search?domain=helpdesk_faq&index=1&file=adultmatches

--
Peter Brandt Nielsen
http://brandtnielsen.adr.dk

Fra : Holst

Dato : 29-08-07 21:17

Jesper wrote:

> Husk at logge ind og slå Adult Titles/Names til i Search Preferences.

Det er i hvert fald ikke nødvendigt med Caligula. Her skal man blot
taste 'Caligula' ind i søgefeltet, og så er 'Caligola (1979)' den
allerøverste match.

Hvordan Chokmah kunne undgå at finde den, ved jeg ikke. Men jeg kender
jo godt selv, at man indimellem ikke kan se skoven for bare træer.

Fra : Chokmah

Dato : 30-08-07 00:07

> [...]
>
> Hvordan Chokmah kunne undgå at finde den, ved jeg ikke. Men jeg kender jo
> godt selv, at man indimellem ikke kan se skoven for bare træer.

Puhh jeg har fået købt DvD Profiler og skrev 130 titler ind i går ....og det
er mange jeg har aldrig tænkte på den som andet ind en engelsk film og min
hjerne var nok lidt mættet af at holde styr på alle de film .....