Bakken lukker på fredag...
Fra : Aragorn Elessar

Dato : 28-08-07 21:47

....er I klar??? *hopHOPhopHOPhop*
Vi er, og vi glæder os allerede, 'sjukken og jeg.

Venlig hilsen

Aragorn_DK

www.bmwmc.dk
www.politimotorcykler.dk - er undervejs...tror jeg nok...

Fra : Rene Joergensen

Dato : 28-08-07 22:16

Aragorn Elessar <Vasco1963@passagen.se> wrote:

> ...er I klar??? *hopHOPhopHOPhop*
> Vi er, og vi glæder os allerede, 'sjukken og jeg.

Det er da en meget sjov tradition. Men om jeg ligefrem glæder mig til
den.... Nej .. Men jeg vil også hellere køre end holde parkeret.

--
-René

Fra : Max Andersen

Dato : 29-08-07 06:26

Rene Joergensen wrote:

> Det er da en meget sjov tradition. Men om jeg ligefrem glæder mig til
> den.... Nej .. Men jeg vil også hellere køre end holde parkeret.

Det bliver min første, så lidt glæder jeg mig da.

Men

Fra : Andreas

Dato : 29-08-07 09:35

Hvornår spærrer de Nørrebrogade af? Jeg mener, hvor tidligt kan man komme?
Kommer altid lidt for sent og så holder man jo helt nede ved Jagtvej...
ville gerne lidt frem i år =)

/Andreas

Fra : Torben Scheel

Dato : 29-08-07 10:09

Andreas wrote:
> Hvornår spærrer de Nørrebrogade af? Jeg mener, hvor tidligt kan man komme?
> Kommer altid lidt for sent og så holder man jo helt nede ved Jagtvej...
> ville gerne lidt frem i år =)

Der er ikke noget der forhindrer dig i at køre ind og parkere nu. Du
behøver skam ikke vente på politiet for at parkere på offentlig vej -
men pas på med parkeringen - politiet er lidt stressede når de er i
nærheden af Jagtvej

--
vh
Torben

Fra : tp

Dato : 29-08-07 15:18

> ...er I klar??? *hopHOPhopHOPhop*
> Vi er, og vi glæder os allerede, 'sjukken og jeg.

naturligvis!!!!! håber dog at dmi får finpudset deres vejrmelding, for det
er tydligvis ikke alle bikere der er tilhænger af det danske vejrs charme
... her refererer jeg til at der i år til bakkens åbning var rigtigt
mange, og året før hvor det regnede var en hel del mindre.

Mvh TP- en biker i regn og sol
djursland

Fra : Aragorn Elessar

Dato : 29-08-07 16:06

"tp" <skodskod@yahoo.com> wrote in message

> [...]
> ... her refererer jeg til at der i år til bakkens åbning var rigtigt
> mange, og året før hvor det regnede var en hel del mindre.

Jeg kunne ikke være mere enig.
Bare se på Langelinieflokken - lige så snart det bliver en smule overskyet
og blæsende, fortrækker folk langt væk fra Linien.
Man skulle ikke tro, at deres motorcykler var lavet til udendørs brug!
*bredt grin*
Jeg har oplevet i mine unge dage at køre hjem fra Rørvig til Ballerup som
passager på en MZ 250'er - via motor- og landevej - minus færger, det var
for sent - i øsende regnvejr en råkold, blæsende efterårsaften.
Vandet fra vejbanen stod mig op ad nakken, og kølede mig endnu mere af - det
var før jeg fik anskaffet en køredragt, så turen foregik i jeans og
nylonjakke med sweater under, og slidte bikerboots - I ved, de der
cowboystøvler med firkantede snuder.
Jeg måtte tage en plasticpose og proppe i hhv. cowboybukser og op ad ryggen
under jakken, hvilket hjalp lidt, men ikke meget. Uanset hvad, så var det
trods alt en hjælp.
Det krævede hyppige motionspauser for at få bare lidt af kropsvarmen
tilbage, et langt varmt bad, et solidt skud varmt foder, en spandfuld kaffe
og en solid nats søvn under en varm dyne, før jeg var tøet op igen. Jeg
plantede mine iskolde pianonaller på kærestensbare maveskind på et
tidspunkt - er du GAL et hyl der kom!
Og dagen efter stod jeg og hoppede efter at komme ud at køre igen.
Nå, jeg håber da at vi trods vejr og vind bliver nogle stykker på fredag -
ellers vil jeg sgu have lov til at drille og hyggehåne dem, der ikke kommer
med fredag p.g.a. vejret! ;oD

Venlig hilsen

Aragorn_DK, som var på Langelinie den 31. december, og på Hove Trafikplads
den 24. december sidste år, sammen med 'sjukken. Man kan jo altid tø næsen
op igen bagefter, ik'? Der var forresten ikke et mc-øje på Linien den
dag, hvis man lige ser bort fra en forfrossen, ældre, stædig
lystfisker....tag jer sammen!

Fra : Ole

Dato : 30-08-07 09:02

Nogen bestemte "opsamlingssteder" Jylland/Fyn ?

Fra : Mads Kristiansen

Dato : 30-08-07 17:10

"Ole" <lykkehus_@stofanet.dk> skrev i en meddelelse
> Nogen bestemte "opsamlingssteder" Jylland/Fyn ?
>

> "Aragorn Elessar" <Vasco1963@passagen.se> skrev i en meddelelse

Det plejer at være den der trucker pitstop på motorvejen ved vejle og så
tanken lige før odense. Det er dem jeg kender...

/Mads

Fra : Ole

Dato : 30-08-07 22:18

Ok, noget om noget tidspunkt ?