Hjælp søges i Århus området
Fra : Peter Jakobsen

Dato : 28-08-07 17:41

Har brækket en lille tap af der holder en fjeder til mit bagsæde, så det
vipper op når man låser det op.

Har prøvet at lime det, men det dur ikke.

Er der en her der kan svejse en lille klat i aluminium (se evt. dette
billede) :

http://www.dkfritidmotorcykel.dk/gallerypicture.asp?id=16640&m=full

--
MVH

Peter Jakobsen

Fra : Lars Maack Nielsen

Dato : 28-08-07 19:13

Hvis der er en skibssmedie i åhus, så prøv der. De skulle kunne ordne det.
MVH
Lars

Fra : Perminator

Dato : 28-08-07 19:55

Hej!
"Lars Maack Nielsen" <lars_maack@nielsen.tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse
> Hvis der er en skibssmedie i åhus, så prøv der. De skulle kunne ordne det.
> MVH
> Lars

Det må i givet fald være Maskinfabrikken Nordhavn A/S, Fiskerivej 2. (På
vej ud mod Fiskerihavn og Træskibshavn).
Tlf. 7021 3400
mail: nordhavn@post1.tele.dk

Selv om det er et stort firma, servicerer de også de "fattige" henne i
Træskibshavnen.
Opgavens omfang taget i betragtning, kan det da aldrig skade at prøve at
troppe op, og have en pose god kaffe til kantinen med.
--

"Perminator"
Per Misser

Fra : FSO

Dato : 29-08-07 10:26

On Tue, 28 Aug 2007 18:40:38 +0200, "Peter Jakobsen"
<thisisnotvalid@nu.com> wrote:

> [...]
>
>Har prøvet at lime det, men det dur ikke.
>
>Er der en her der kan svejse en lille klat i aluminium (se evt. dette

Bemi, Rønhøjvej 8 8300 Odder er eksperter i at reparere sådanne
småting, tal med Keld Mikkelsen tlf.nr. 86541450