Trægulv og krukker
Fra : Rick

Dato : 29-08-07 16:51

Hej I gruppen,

Jeg ved godt, at alt er smag og behag, men jeg prøver alligevel. Det er jo
altid rart at høre et par meninger.

Jeg kunne godt tænke mig at få lidt mere grønt i min lejlighed og tænkte på
at stille nogle store (Ø 40-60cm) krukker op med planter i.
Men hvilke slags krukker passer godt til et lyst værelse med lakeret lyst
trægulv? De findes jo i masser, når man går rundt i fx Bauhaus.

- Rick -

Fra : Maria Frederiksen

Dato : 29-08-07 21:00

> Men hvilke slags krukker passer godt til et lyst værelse med lakeret lyst
> trægulv? De findes jo i masser, når man går rundt i fx Bauhaus.

Noget mørkt eller farvestrålende. Sort og hvidstribet kunne formentlig også
gå afhængig af din øvrige indretning. Jeg ville først og fremmest gå efter
noget, jeg kunne lide - det er aldrig helt galt.

Mvh Maria