Fosforsyre (Phosporsyre)
Fra : Seerup

Dato : 29-08-07 14:54

Jeg jagter et sted, hvor jeg kan købe 1-2-3liter - eller deromkring -
fosforsyre, til at afsyre mine flasker med.

DLG har jeg haft kontakt med, men de har det kun i 1500L palletanke, og det er
vist lige i overkanten........

Nogen der ved hvor skidtet kan købes (N-jylland / Aalborg) ?

Seerup

Fra : Kirsten Jensen

Dato : 29-08-07 17:24

Hej

Det kan p.t. samles op på stranden ved Blåvand Fyr
Tjek evt. TV2 ttv

/Kirsten

Fra : Johnny Christensen

Dato : 30-08-07 15:13

> [...]
> det er
> vist lige i overkanten........
>
> Nogen der ved hvor skidtet kan købes (N-jylland / Aalborg) ?

Det kan være lidt besværligt at arbejde med. Du skal være lynhurtig med
skylning og tørring.
Enten efterlader det en sort pulveragtig overflade, ellers bliver metallet
ræverødt på ½-1 minut.

Ved desværre ikke hvor du køber det i små mængder.