Outlooks startside
Fra : Lauridsen

Dato : 29-08-07 12:53

Hej
Når jeg åbner outlook har jeg en tredelt forside: Kalender, Opgaver og
meddelelser.
Jeg kunne godt tænke mig at få vist nogle flere kalenderaftaler, men kan
ikke finde stedet man ændrer dette.

Er der en der kan hjælpe?

Mvh.
Lars

--
www.enverdenudenfor.dk

Fra : Finn

Dato : 30-08-07 20:07

"Lauridsen" <news@parly.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> meddelelser.
> Jeg kunne godt tænke mig at få vist nogle flere kalenderaftaler, men kan

Prøv evt. denne: (kopieret fra Outlook hjælp. Søgte efter "tilpas Outlook
idag"

Tilpasse Outlook i dag
1.. Klik på Genveje i menuen Søg.
2.. Klik på Outlook i dag i navigationsruden.
3.. Klik på Tilpas Outlook i dag på siden Outlook i dag.
4.. Benyt en af følgende fremgangsmåder:
Ændre, hvor mange aftaler der skal vises

1.. Skriv et antal dage i kalenderområdet. De aftaler, der ligger inden
for dette tidsrum, vises på siden Outlook i dag under Kalender.
2.. Klik på Gem ændringer.
Ændre baggrund og layout

1.. Klik på en indstilling på listen Vis Outlook i dag med dette layout i
området Layout. Grafikken under listen viser, hvordan siden Outlook i dag
vises.
2.. Klik på Gem ændringer.
Ændre de viste opgaver

1.. Klik på den ønskede indstilling i opgaveområdet.
2.. Klik på Gem ændringer.
Ændre den viste e-mail-mappe

1.. Klik på Vælg mapper i området Meddelelser.
2.. Marker afkrydsningsfeltet ud for de mapper, der skal vises på siden
Outlook i dag.
3.. Klik på Gem ændringer.
Sortere opgavelisten

1.. Klik på en indstilling på listen Sorter min opgaveliste efter i
området Opgaver.
2.. Klik på en indstilling på listen Og derefter for at sortere opgaver
efter et andet kriterium.
3.. Klik på Gem ændringer.
Gøre Outlook i dag til standardside

mvh Finn