Vent med at vise siden til den er loaded f~
Fra : Chris Bertelsen

Dato : 29-08-07 18:29

Jeg vil gerne ha lavet så min side ikke vises før den har loadet
alt så der ikke kommer lidt efter lidt efterhånden som den
loader, og måske gerne med et Loader skilt eller noget..

Nogen der kan hjælpe med det?

Www.HowToParty.Dk

- Pædagogiske tutorials på dansk
- Kom godt i gang med koderne

Fra : Jens Peter Karlsen [~

Dato : 30-08-07 14:03

Ikke muligt.
Med mindre det hele laves i Flash. (Kan ikke anbefales).

Fra : www.netink.dk / ww~

Dato : 30-08-07 14:45

Hejsa

>Ikke muligt.

Sikke noget sludder

Det gør min webshop da - men jeg aner ikke hvordan !!

--

Lars Engelhardt
www.GPSdebat.dk

Fra : Wilstrup

Dato : 30-08-07 15:04

også som fabrikeret i FrontPage?

Fra : www.netink.dk / ww~

Dato : 30-08-07 16:25

Hejsa

>også som fabrikeret i FrontPage?

Nej, den er lave i et program der hedder MG Shop X

--

Lars Engelhardt
www.GPSdebat.dk

Fra : Wilstrup

Dato : 31-08-07 00:20

Karlsen skrev:

>Ikke muligt.

Du svarede:

> Sikke noget sludder
>
> Det gør min webshop da - men jeg aner ikke hvordan !!

jeg spurgte:

Dit svar:

> Nej, den er lave i et program der hedder MG Shop X

Så er Karlsens svar heller ikke noget sludder - han udtaler
sig naturligvis om ting, der er lavet i Frontpage - og det er
jo også det denne gruppe er til for.
Man kan perifert berøre andre programmer, men det er FP, der
er fokuspunktet her - og Karlsen plejer ikke at løbe med en
halv vind vedr. FP.