Hidden and dangerous agtige spil
Fra : Bjarne K.

Dato : 28-08-07 09:41

Var løbet lidt træt i BF2 og tog en slapper ved at gennemføre Hidden and
Dangerous 2 (igen). Er der nogen der ved, om der findes andre spil, der
bygger på samme koncept.
(har hd1, som forøvrigt vist nok er blevet freeware)

Bjarne K.

Fra : Dr.Phil

Dato : 29-08-07 14:31

"Bjarne K." <nej@niet.ne> skrev i en meddelelse
> [...]
> bygger på samme koncept.
> (har hd1, som forøvrigt vist nok er blevet freeware)

"Brothers In Arms" er lidt i samme stil hvor man kan "kommandere" rundt med
sine med-soldater..

http://www.brothersinarmsgame.com/uk/index.php

Fra : Bjarne K.

Dato : 29-08-07 15:42

"Dr.Phil" <321@123.dk> wrote in message

> "Bjarne K." <nej@niet.ne> skrev i en meddelelse

> "Brothers In Arms" er lidt i samme stil hvor man kan "kommandere" rundt
> med sine med-soldater..
>

> http://www.brothersinarmsgame.com/uk/index.php

Tak, det ser lovende ud. Har selv checket lidt rundt og fundet en serie der
hedder commandoes, men er ikke helt sikker på at det er det jeg leder efter,
men vil da se om jeg kan finde nogle demoer.

--

med venlig hilsen

Bjarne K.

Fra : Ove

Dato : 04-09-07 16:16

> Tak, det ser lovende ud. Har selv checket lidt rundt og fundet en
> serie der hedder commandoes, men er ikke helt sikker på at det er det
> jeg leder efter, men vil da se om jeg kan finde nogle demoer.

Commandoes er direkte i familie med Hidden & Dangerous (samme styring) Der
er også et Western spil i samme stil.

Fra : Bjarne K.

Dato : 17-09-07 10:46

"Ove" <ovemunk@hotmail.com> wrote in message

> Commandoes er direkte i familie med Hidden & Dangerous (samme styring) Der
> er også et Western spil i samme stil.

Takker. Har endnu ikke fået tid til at downloade en demo (kom til at købe 4
andre billige spil), men nu ved jeg da at det er værd at gå efter.

Bjarne K.