Punkbuster skaber sig
Fra : Dopedog

Dato : 27-08-07 22:50

Hej.

Jeg har gamet COD2 online (næsten) hele dagen, og en lille smule BF2. Her
til aften ville jeg så igang med BF2 igen, men blev smidt af serveren med
denne
besked(http://xs118.xs.to/xs118/07351/pbasdasdasdasdasdasdsada2asdasd.JPG)
(godt nok i COD2 men nøjagtig samme besked). Jeg googlede så lidt rundt og
fandt en masse tricks men intet af det har hjulpet :\

Har bl.a. prøvet det der står på følgende sider :

http://www.codgaming.dk/forum/topic/3537

http://forums.fevergaming.com/game-communities/battlefield-2142/game/support/127922-pnkbstrb-exe-initialisation-failure.html

Jeg kunne så pludselig logge på et par servere i træk (efter at have rodet
med det i 15-20 minutter) men så skete det endnu engang !

Jeg ved ikke om det er et spørgsmål om hjælp, eller om jeg bare skal af med
nogle frustrationer. Steam var, i tidernes morgen, skyld i at jeg droppede
Counter-Strike online. Punkbuster er ved at gøre det samme ang. COD2 + BF2
online for mig

-Ronnie

Fra : Hagar

Dato : 28-08-07 04:08

"Dopedog" <ostejorgenskimSLETDETHER@ofir.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> med nogle frustrationer. Steam var, i tidernes morgen, skyld i at jeg
> droppede Counter-Strike online. Punkbuster er ved at gøre det samme ang.

Jeg har også gamet lidt i dag, og lige med et lukkede spillet ned, og min
ZoneAlarm kom frem og spurgte om PunkBuster skulle have lov til at gå på
nettet, underligt. Efter jeg gav lov til det har der ikke været problemer.

Hagar

Fra : Bufferzz

Dato : 28-08-07 10:50

Jeg højre klikkede på BF2 genvejen > egenskaber > Kompatibilitet > 'Kør
dette program som administrator'

Virkede for mig.

Fra : Dopedog

Dato : 28-08-07 17:57

[SNIP]

Jeg fik det tip af en kammerat, at når jeg havde kørt PunkBuster setup filen
(pbsetup.exe) så skulle jeg opdatere spil-punkbusteren (eller hvad det
hedder). De *.HTM filer der så blev lavet, dem skulle jeg proppe i C:\SPIL
BIBLIOTEKET\pb

Det har ihvertfald virket på COD2, som jeg har gamet i et par timer nu, så
håber også det hjælper på BF2

-Ronnie