Serious sam 2 crasher
Fra : Kim2000

Dato : 26-08-07 15:24

Jeg har opdateret det til 2.070, men det ser ikke ud til at hjælpe, spillet
crasher fortsat. Nogle andre der har oplevet det samme og hvad gjorde I?
Ellers en skam, lige et spil efter min smag.

Maskinen er en duel core 4.3 Ghz, XP, 1024 mb ram.

mvh
Kim

Fra : Poul Johannsen

Dato : 26-08-07 17:47

Hej

>Jeg har opdateret det til 2.070, men
>det ser ikke ud til at hjælpe, spillet
>crasher fortsat. Nogle andre der har
>oplevet det samme og hvad gjorde I?

Hvad fejlmeddelser får du? Eller crasher den bare
tilbage til til skrivebordet. Har aldrig oplevet
at mit spil har gjort det og jeg har også
opdateret til nyeste version uden crash.

>Ellers en skam, lige et spil efter min smag.

Også lige efter mit smag men er snart gået i
glemmebogen efter nye og bedre spil er kommet på
markedet.

>Maskinen er en duel core 4.3 Ghz, XP, 1024 mb ram.

Hvad grafikkort har du? og er de opdateret til
nyeste driver. Hvis ja, så prøv med en tidligere
driver og se om det virker.

Mvh Poul