Medal of honor Airborne - kan ikke styre ?
Fra : Mads

Dato : 25-08-07 11:20

Hej

Jeg har lige hentet demoen af MOH Airborne og den er da vældig flot og
kører også fint. Der er bare et lille problem. Så snart jeg er hoppet
ud fra flyet begynder jeg at snurre rundt og det fortsætter efter jeg
er landet, så jeg er totalt hjælpeløs. Selv hvis jeg trækker musen
hårdt mod højre kan jeg knapt bremse rotationen et kort øjeblik.

Alle mine andre FPS spil virker fint nok ( Battlefield 2, 2142, FEAR
osv ) så jeg kan ikke lige se hvor problemet ligger, medmindre det
er i den nye demo.
Er der andre der har oplevet det samme og som måske har en
løsning ?

På forhånd tak

mvh Mads

Fra : Ole

Dato : 25-08-07 13:11

Mads wrote:
> [...]
> er i den nye demo.
> Er der andre der har oplevet det samme og som måske har en

Du skulle vel ikke have en joystick tilsluttet ?

Ole

Fra : Mads

Dato : 25-08-07 14:04

On Sat, 25 Aug 2007 14:11:08 +0200, Ole <I_R_Onslow@c.dk> wrote:

>Du skulle vel ikke have en joystick tilsluttet ?

Jo, men det har jeg jo hele tiden og jeg har ingen problemer
med styringen i nogen af mine andre spil.

Hvis du har ret og det viser sig at være joysticket, så vil
jeg vove at påstå at det er rådden programmering at de
ikke kan finde ud af at lave en ordenlig styring af deres spil.
Andre kan jo åbenbart godt finde ud af det.

Nå, jeg prøver at pille joysticket fra- Så må vi se.

mvh Mads

Fra : Mads

Dato : 25-08-07 14:39

On Sat, 25 Aug 2007 14:11:08 +0200, Ole <I_R_Onslow@c.dk> wrote:

>Du skulle vel ikke have en joystick tilsluttet ?

Hej igen

Du havde sgu ret. Det var mit joystick der gjorde det.

Øv. Det er sgu da træls at man skal ned under bordet og
pille det fra hver gang man skal spille MOH Airborne.

Nå, men tak for tippet.

mvh Mads

Fra : Ole

Dato : 25-08-07 16:02

Mads wrote:

> [...]
>
> Øv. Det er sgu da træls at man skal ned under bordet og
> pille det fra hver gang man skal spille MOH Airborne.

Jeg havde samme problem

Ole M

Fra : joerlund@mail.dk

Dato : 11-09-07 16:55

Hey gruppe...

Også jeg havde samme problem...
Så ud med stikket til mit joystik !!!

Asus P5N32-E SLI
Intel Core 2 Duo 6600 2,4 Ghz
Asus EN 8800 GTS 640 Mb/DDR3
Corsair Dominator 2x2 Moduls DDR2 Ram. PC6400 CAS4.
WD Raptor 150 gb (4,6 Ms)
Samsung DVD-+RW
Cooler Master 850 Watt. RS-850-ESBA
Logitech G15
Logitech X3D
Windows Vista. 64 Bit.

Lazyboy..

Fra : Mads

Dato : 11-09-07 17:31

On Tue, 11 Sep 2007 08:54:42 -0700, joerlund@mail.dk wrote:

>Hey gruppe...
>
>Også jeg havde samme problem...
>Så ud med stikket til mit joystik !!!

Problemet findes også i den fulde udgave af spillet
som jeg lige har købt.
Heldigvis ikke noget stort problem at pille joysticket
fra, men det er da rådden programmering at man ikke
tager højde for den slags.

Ellers et rigtigt fedt spil

mvh Mads