Songbird - Medieafspiller
Fra : Thomas Jespersen

Dato : 27-08-07 23:29

Jeg har fundet en meget lovende mp3/medie-afspiller her:
http://www.songbirdnest.com/

Jeg har i meget lang tid søgt et program med en brugerflade ala iTunes men
som virker lidt mere fornuftigt opbygget og det ser ud til Songbird er
svaret.

Det er en afspiller baseret på Firefox så den kan altså også browse webbet
og man kan afspille mediefiler fra webbet som om de ligger lokalt. Det at
den er baseret på firefox betyder også at der i den nærmeste fremtid nok
findes et hav af plugins og "skins" til den. (det er stadig en
beta-version, men "Nightly Build" virkede fornuftigt på min WinXP maskine).

Jeg kan anbefale at man checker den! Er tilgængelig til Mac, Win, Linux

Fra : Ukendt

Dato : 27-08-07 23:47

Thomas Jespersen wrote:
> [...]
>
> Jeg kan anbefale at man checker den! Er tilgængelig til Mac, Win, Linux

Den virker bare ikke særligt stabil som en 'itunes afløser' endnu... og
slet ikke til at styre iPod'sene.