Søger navn på en gammel pornofilm
Fra : Silver

Dato : 27-08-07 19:04

Davs gruppe...

Well vil sgu alligevel prøve om en herinde har den viden jeg behøver.

Jeg søger en gammel pornofilm hvor Lotta Topp medvirker.

Den scene som jeg husker går ud på at Lotta Topp og en udlejer af boliger
tager ud og kigger på en lejlighed og der sker der så
nogle....ehh..."finurligheder", efter besøget i gangen udenfor lejligheden.

(vil ikke støde folk herinde for meget med detaljerne)

Jeg husker hun havde rød paryk og sort kjole på men filmens navn er
forlængst forsvundet.....sjovt som det kun er hudscenerne man husker
hehe....

Håber en ved hvad film jeg snakker om.

Mvh
Silver.

Fra : Hauge

Dato : 27-08-07 19:41

Hejsa
Silver wrote:
Snip en masse interessant om en hujfilm

> Håber en ved hvad film jeg snakker om.

Desværre ikke, men måske det her kan hjælpe:
http://www.imdb.com/name/nm0867735/

> Mvh
> Silver.

Jeg får sådan en trang til at sige : Hyp hyp Silver

Mvh Hauge