re-lille sjov
Fra : Per Andersen

Dato : 27-08-07 09:24

John Cleese (fra Monty Pyton) lavede en serie af "arbejdsfilm" i midt
firserne - kan det være en af dem ?

per

Fra : Lars Christensen

Dato : 27-08-07 11:12

On Mon, 27 Aug 2007 10:23:50 +0200, "Per Andersen" <perand@c.dk>
wrote:

>John Cleese (fra Monty Pyton) lavede en serie af "arbejdsfilm" i midt
>firserne - kan det være en af dem ?

Hvad svarer du på?

Fra : Kostas

Dato : 27-08-07 11:52

Lars Christensen <lars@snot.invalid> wrote in

> Hvad svarer du på?

Er det mon en ny quiz i bedste Jeopardy stil... Jeg giver svaret og I
stiller spørgsmålet

mvh

Kostas

Fra : Mr. D

Dato : 27-08-07 16:18

"Per Andersen" <perand@c.dk> skrev i en meddelelse
> John Cleese (fra Monty Pyton) lavede en serie af "arbejdsfilm" i midt
> firserne - kan det være en af dem ?
> per

Hello Per

Nej, jeg mener ikke det er en af dem. Hvis det er, er det ihvertfald et
lille klip ud af en større helhed.

Filmen er blot en af disse små sjove, der jorder rundt på nettet. Her er der
blot større systemteoretiske toner i gang i klippet. Og det handler som sagt
om et firmamøde, hvor ingen hykler, men hvor alle taler som de tænker, og
det er ret sjovt.

Jeg har hårdt brug for det

simon

Fra : Esther

Dato : 27-08-07 16:28

On Aug 27, 5:17 pm, "Mr. D" <s-gr...@post5DELETE.tele.dk> wrote:

> [...]
> om et firmamøde, hvor ingen hykler, men hvor alle taler som de tænker, og

Det *kunne* være "truth in advertising":
http://www.videosift.com/video/Truth-in-Advertising-NSFW

Den er suveræn, intet mindre.

hilsen Esther

Fra : Mr. D

Dato : 28-08-07 20:46

"Esther" <ufo.danmark@hotmail.com> skrev i en meddelelse
On Aug 27, 5:17 pm, "Mr. D" <s-gr...@post5DELETE.tele.dk> wrote:

> Det *kunne* være "truth in advertising":
> [...]

Yes, Yes, Yes! Det er den. Mange tak

simon

Fra : Esther

Dato : 27-08-07 20:01