lille sjov film om mangel på hykleri på ar~
Fra : Mr. D

Dato : 26-08-07 20:42

Hi alle

Måske er dette ikke den rette gruppe, men jeg ved ikke hvor ellers ...

For tid tilbage så jeg en lille sjov film, der forestillede et arbejdsmøde i
en virksomhed. Det sjove var, at situationen viste mødet, som det ville
udvikle sig, hvis alle bare sagde, hvad de mente, og ingen bar masker /
hyklede. Jeg har hårdt brug for filmen. Er der nogen, der ved, hvad jeg
snakker om?

(måske Youtube, men helst til direkte downloading)

simon

Fra : Martin Mose Larsen

Dato : 27-08-07 17:44

On Sun, 26 Aug 2007 21:42:10 +0200, "Mr. D"
<s-griis@post5DELETE.tele.dk> wrote:

> [...]
>snakker om?
>
>(måske Youtube, men helst til direkte downloading)

Gud ved om ikke det kunne være denne her:
http://www.neatorama.com/2007/08/18/if-business-meetings-were-like-internet-comments/

sayonara
Martin Mose Larsen

Fra : Mr. D

Dato : 28-08-07 20:47

"Martin Mose Larsen" <mNaOrStPiAnM.mose.larsen@mail.dk> skrev i en
meddelelse news:emv5d3hood7on58ih5rk3d66bskpom9t00@4ax.com...
> On Sun, 26 Aug 2007 21:42:10 +0200, "Mr. D"
> <s-griis@post5DELETE.tele.dk> wrote:
>
> Gud ved om ikke det kunne være denne her:
> http://www.neatorama.com/2007/08/18/if-business-meetings-were-like-internet-comments/

Nope, det er ikke den. Men den er jo også go!

simon