Moderne kåbe til RD350YPVS, findes det
Fra : Ukendt

Dato : 28-08-07 00:33

Hvor finder man en moderne fuldkåbe til en RD350YPVS ?

Fra : Hekto

Dato : 03-09-07 12:41

Poul B-H laid this down on his screen :
> Hvor finder man en moderne fuldkåbe til en RD350YPVS ?

Det er vel bare at finde en man kan lide, og så
får den fumlet på?

Du skal næppe regne med at nogen stadig
producerer aftermarket-udstyr til en 20 år gammel
RD. Løseligt vurderet, er markedet nok lille ...
meget lille.

--
/Hekto
Ducati Pantah SL/M600 - Cagiva Elefant 650

Fra : John de Summer-Braso~

Dato : 03-09-07 16:07

Hold øje med udbuddet på www.ebay.de. Netop nu er der et pænt sidepanel til
salg -

Fra : Myrhøj

Dato : 03-09-07 19:39

Poul B-H wrote:

> Hvor finder man en moderne fuldkåbe til en RD350YPVS ?
mmmjjaaaaa, de sidste mange gange jeg har kikket hos steens-mc i Tarp, har
der ligget et par stykker i vinduet til en slik. Gad vide om der ikke er
en go' chance for de de der endnu. Det var måske et kik værd.

Myrhøj