Taske til bærbar
Fra : Bjarne K.

Dato : 27-08-07 14:05

Nogen der har erfaring med en regntæt rygsæk til en bærbar, der er godt nok
til at blive brugt på en MC

Bjarne K.

Fra : Anders Majland

Dato : 27-08-07 14:29

> Nogen der har erfaring med en regntæt rygsæk til en bærbar, der er godt
> nok til at blive brugt på en MC

Prøv at se på produkter fra Ortlieb - de er vandttætte

Men min løsning er en topboks - det har fungeret fint i "mange år"

Fra : Ole

Dato : 27-08-07 15:07

Anders Majland wrote:

> Prøv at se på produkter fra Ortlieb - de er vandttætte
>
> Men min løsning er en topboks - det har fungeret fint i "mange år"

Du vil da ikke have noget på ryggen hvis du ryger på røven ?

Ole M

Fra : Anders Majland

Dato : 27-08-07 15:11

Nej jeg gjorde ej !

"Ole" <I_R_Onslow@c.dk> wrote:
> Du vil da ikke have noget på ryggen hvis du ryger på røven ?

Ole, prøv lige at se på din måde at besvare et indlæg - Det var Bjarne og
ikke mig der spurgte til rygsækken.

/A

Fra : Ole

Dato : 27-08-07 15:27

Anders Majland wrote:

> Nej jeg gjorde ej !

> Ole, prøv lige at se på din måde at besvare et indlæg - Det var Bjarne og
> ikke mig der spurgte til rygsækken.
>
> /A

Rolig nu, jeg sendt mit andet indlæg kl. 16:07 fordi at jeg opdagede
fejlen efter jeg havde trykket på "send", at den så først når frem
16:13, brok dig til TDC.

Jeg bukker mig selvfølgeligt i støvet for dig fordi at jeg lavede en
forkert "reply".

Du vælger selv afstraffelses metoden, skal jeg have tæsk med en
våd Berlinger eller skal jeg tvinges til at køre på en kinesisk
"MC" hele vinteren......

Ole M

Fra : Arne Lorenzen

Dato : 30-08-07 16:16

Ole skrev blandt andet den 27 aug 2007 i

> Du vælger selv afstraffelses metoden, skal jeg have tæsk med en
> våd Berlinger eller skal jeg tvinges til at køre på en kinesisk
> "MC" hele vinteren......

Du glemmer helt afgjort smileyerne, dem må man tænke sig til.
Jeg synes virkelig at du burde følge de *kun* velmente råd du har fået indtil
videre om at kigge om forbi http://www.usenet.dk/netikette/essentiel.html
Du er velkommen til at netpoliti mig, det rager mig en bønne

Fra : Ole

Dato : 27-08-07 15:13

Ole wrote:

> Du vil da ikke have noget på ryggen hvis du ryger på røven ?
>
> Ole M

Ja ja, den skulle sgutte hænge fast i dit indlæg

Ole M