Automatisk vanding med Vanlet
Fra : Preben Andersen

Dato : 27-08-07 15:50

Jeg overvejer et Vanlet drypvandingsanlæg til vores krukker og
plantebaljer. Er der nogen her, der har gode/dårlige erfaringer med
Vanlet, eller måske forslag til et andet system?

--
Venlig hilsen
Preben

Fra : 3140 Abildgaard

Dato : 27-08-07 16:43

Preben Andersen wrote:
> Jeg overvejer et Vanlet drypvandingsanlæg til vores krukker og
> plantebaljer. Er der nogen her, der har gode/dårlige erfaringer med
> Vanlet, eller måske forslag til et andet system?

Fungerer ok, men man skal pusle lidt med studserne til de enkelte
drypvandere og med trykket. Kan vist ikke være meget anderledes.

--
|¨ ¨ ¨ ¨ ¨¨ Torben

[OO]
<>'

Fra : Preben Andersen

Dato : 29-08-07 05:40

"3140 Abildgaard" <FJERNpialykke@get2net.dk> skrev i en meddelelse

> Fungerer ok, men man skal pusle lidt med studserne til de enkelte
> drypvandere og med trykket. Kan vist ikke være meget anderledes.

OK, tak for det.
mvh/Preben

Fra : Joachim Aagaard

Dato : 30-08-07 15:25

"Preben Andersen" <pranSLETDETTE@privat.dk> skrev i en meddelelse
> Jeg overvejer et Vanlet drypvandingsanlæg til vores krukker og
> plantebaljer. Er der nogen her, der har gode/dårlige erfaringer med
> Vanlet, eller måske forslag til et andet system?

Jeg har engang haft et Vanlet- anlæg i drivhuset. Desværre var det svært at
dosere gødningen rigtigt, hvilket medførte ødelagte planter. En
havekonsulent foreslog at skifte til Halls Hydromat vander, og siden har der
ikke været svidningsproblemer.
VH Joachim