Tørrestativ i træ stor karrusel model, hve~
Fra : CAH

Dato : 26-08-07 16:55

Hej

Et eller andet sted har jeg set at man kunne købe et tørrestativ i træ
stor karrusel model. Har du nogen ide om hvem der sælger det?

Mads

Fra : Puk Tutein

Dato : 26-08-07 20:26

> "CAH" <madsgormlarsen@gmail.com> skrev i en meddelelse

> Et eller andet sted har jeg set at man kunne købe et tørrestativ i træ
> stor karrusel model. Har du nogen ide om hvem der sælger det?

Nej desværre. Men jeg har et eller andet sted - måske i et Gør-Det-Selv
blad - set hvordan nogen købte en stor parasol i træ, hvorefter de
afmonterede selve dugen (eller hvad man nu kalder det), skruede armene af,
borede huller i dem til at trække en tørresnor igennem og herefter monterede
armene omvendt.

Hvis du ikke finder et tørrestativ i træ du kan købe, kunne du måske
overveje ovenstående måde at få det på.

Mvh
Puk

Fra : CAH

Dato : 26-08-07 22:47

On Aug 26, 9:26 pm, "Puk Tutein" <puk@(remove.this)tutein.dk> wrote:

> [...]
> armene omvendt.
>
> Hvis du ikke finder et tørrestativ i træ du kan købe, kunne du måske

Hej Puk

Tak for svaret - jeg har fundet det de sælger det hos excel.dk - nu
skal jeg bare have en pris fra dem.

Mange hilsner
Mads