Superbillig tur til Tyrkiet
Fra : Lars Skov-Dethlefsen

Dato : 27-08-07 13:36

Hejsa

Er der nogle der vil have en pause i juleræset og tage en tur med til
Alanya/Tyrkiet? I delt dobbeltværelse kan prisen komme under 2500,-
inkl en uges dykning!

Nej, der er ikke tale om kommerciel reklame, blot en guide der kan
hjælpe os til at få en hyggelig og synkron dykkeoplevelse

http://www.diveguide.dk/alanya07

Mvh
Lars

Fra : Lars Skov-Dethlefsen

Dato : 04-09-07 08:39

Hejsa

> Nej, der er ikke tale om kommerciel reklame, blot en guide der kan
> hjælpe os til at få en hyggelig og synkron dykkeoplevelse

Tak for jeres overvældende interesse

Har I noget feedback til mig?
Hvad er der galt med turen?
Er turen for billig eller for kedelig?

Mvh
Lars Skov-Dethlefsen

Fra : Allan Hansen

Dato : 04-09-07 15:03

"Lars Skov-Dethlefsen" <lars@skov-dethlefsen.dk> skrev i en meddelelse
>Tak for jeres overvældende interesse
>Har I noget feedback til mig?
>Hvad er der galt med turen?
>Er turen for billig eller for kedelig?

Det er da et ganske billigt tilbud og Alanya er et fint og rent sted med god
mad , men dykningen ! Jeg var der i sommers og havde da tænkt mig et par dyk
eller 2. Heldigvis tog jeg masken og finnerne på og snorklede ud på halvøen
for at kigge hvad dykkeroperatørerne havde gang i, og hvis jeg skal beskrive
det kort, så er dykningen fattig og kedelig. Så hellere snorkling og en bog
under parasollen. Kan du ikke finde et mere interessant sted ?

Allan Hansen

Fra : Jan Birk

Dato : 04-09-07 20:44

> Tak for jeres overvældende interesse
>
> Har I noget feedback til mig?
> Hvad er der galt med turen?
> Er turen for billig eller for kedelig?

Jeg synes prisen er fin. Når jeg tøver, er det min tvivl om hvorvidt
byen holder åben

Altså, det er uden for sæsson og man kunne jo godt frygte, at der er
meget lukket og dermed lidt kedeligt i byen!?!

Med andre ord, kan jeg slæbe min teenager datter med - som ikke dykker -
og som skal have tiden til at gå i diverse turistfælder - også selvom
vejret ikke er til stranden ????

Måske du har en ide herom???

/Jan

Fra : Mog.amok@gmail.com

Dato : 04-09-07 08:49

On 4 Sep., 09:39, Lars Skov-Dethlefsen <l...@skov-dethlefsen.dk>
wrote:
> Hejsa

> Tak for jeres overvældende interesse
>
> Har I noget feedback til mig?
> Hvad er der galt med turen?
> Er turen for billig eller for kedelig?
>
> Mvh
> Lars Skov-Dethlefsen

Hej Lars

Jeg ville rigtig gerne med, men jeg har det problem, som sikkert mange
andre har, at kone/kæresten ikke lige frem drømmer om undervands jul.
Og har man børn, ja så havde det været en fordel hvis der var garanti
for at se undervandsnisser. Eller måske ligefrem scuba-santa.
Ideen fejler ikke noget,og lysten herfra mangker heller ikke, men...

Mvh Martin

Fra : Lars Skov-Dethlefsen

Dato : 04-09-07 09:58

Hejsa

> [...]
> for at se undervandsnisser. Eller måske ligefrem scuba-santa.
> Ideen fejler ikke noget,og lysten herfra mangker heller ikke, men...

Jeg kender absolut til situationen. Var afsted sidste år uden familie
på ego-tur. Ikke nødvendigvis godt for familieforholdet men godt
for logbogen.

Desværre er det stort set det eneste tidspunkt man kan komme SÅ
billigt afsted med så god planlægningstid.

Jeg skal nok tage nissehuen med hvis det kan hjælpe på situationen

Mvh
Lars Skov-Dethlefsen

Fra : Michael Thomsen

Dato : 04-09-07 13:38

On Tue, 04 Sep 2007 10:58:19 +0200, Lars Skov-Dethlefsen
<lars@skov-dethlefsen.dk> wrote:

> [...]
> for logbogen.
>
> Desværre er det stort set det eneste tidspunkt man kan komme SÅ
> billigt afsted med så god planlægningstid.

Jamen hvis der kommer noget tilsvarende til næste år er jeg
bestemt interesseret, og tidspunktet passer mig fint, så annoncer
endelig her igen :)

Desværre er resten af min ferie i dette ferieår reserveret til en
længere tur til sydafrika til vinter..

//michael

--
Instead of email, use this: http://mtech.dk/thomsen/contact.php

Fra : Lars Skov-Dethlefsen

Dato : 04-09-07 17:29

Hejsa

> [...]
> det kort, så er dykningen fattig og kedelig. Så hellere snorkling og en bog
> under parasollen. Kan du ikke finde et mere interessant sted ?

Du kan ikke svømme så langt ud fra kysten at du kan nå dykkerstederne!
Jeg er dog én gang landet inde i nærheden af stranden som ren
afgasning.

Der er naturligvis ikke tale om Rødehavet, men det er ikke kedeligt.
Der var kun ét de 13 dyk jeg havde sidste der var trist og kedeligt.
Omkring de 25 meter ved Dilvarde var der lidt dødt i det mht. fisk og
bund.

De flerste af billederne på http://www.diveguide.dk/alanya07 stammer
faktisk fra mine dyk sidste år. Dog så jeg ikke selv skildpadden, men
de er der!

Mvh
Lars Skov-Dethlefsen

Fra : Allan Hansen

Dato : 04-09-07 22:30

Du kan ikke svømme så langt ud fra kysten at du kan nå dykkerstederne!
Jeg er dog én gang landet inde i nærheden af stranden som ren
afgasning.

Det gik nu meget godt. Jeg svømmede derud flere gange. Der er ca 800 m ud af
klippehalvøen inde fra Kleopratrastranden til den række af grotter som alle
dykkerskibene ligger ved. Hvis man fortsætter 800 m er man ude på spidsen af
klippen. Man kan læse om de mange dykkercites hos:
http://www.dolphin-dive.com/

Allan Hansen

Fra : Lars Skov-Dethlefsen

Dato : 04-09-07 17:57

Hejsa

> Kan du ikke finde et mere interessant sted ?

Jo, men nok ikke til samme pris

Lidt ekstra inspiration fra mit dyk på det kunstige rev:

http://www.youtube.com/results?search_query=artificial+reef+alanya

Mvh
Lars Skov-Dethlefsen

Fra : Lars Skov-Dethlefsen

Dato : 05-09-07 07:20

Hejsa

> [...]
>
> Med andre ord, kan jeg slæbe min teenager datter med - som ikke dykker -
> og som skal have tiden til at gå i diverse turistfælder - også selvom

Byen er ikke lukket ned. Dog er der ikke alle restaurenter der har
åbet full time.

Der ligger stadigvæk folk på Kleopatra-stranden i december på de varme
dage.

Mvh
Lars Skov-Dethlefsen