En lille status på min Uno Turbo
Fra : John Sahl

Dato : 27-08-07 21:19

http://autohenter.dk/unoturbo2007/unoturbo-rollingroad-25082007.jpg

Lidt vågen er den da

--
John Sahl
Racing on the streets is like competing in the special olympics - it doesn't
matter if you win, you're still a retard.

Fra : MikLarsen@gmail.com

Dato : 28-08-07 00:27

On 27 Aug., 22:18, "John Sahl" <spamcatch...@fotofaelden.dk> wrote:
> http://autohenter.dk/unoturbo2007/unoturbo-rollingroad-25082007.jpg
>
> Lidt vågen er den da

Jeg troede at stålormen havde spiste alle Unoerne, det er godt nok
langt imellem dem på vejene synes jeg.

Mikael

Fra : John Sahl

Dato : 28-08-07 10:06

MikLarsen@gmail.com wrote:
> Jeg troede at stålormen havde spiste alle Unoerne, det er godt nok
> langt imellem dem på vejene synes jeg.

Derfor importerer man dem også hvis man skal have et fornuftigt eksemplar,
men stålorme og magnetiske marker har gjort udvalget en smule snævert
efterhånden

Fra : Møller

Dato : 28-08-07 15:35

MikLarsen@gmail.com skrev:

> Jeg troede at stålormen havde spiste alle Unoerne, det er godt nok
> langt imellem dem på vejene synes jeg.

Må vi være her: jeg har da lige lavet bundkar på 1 stk i dag.
Der blev ikke skiftet olie, kun toppet op før den blev lavet.
Hvorfor tror folk , at bundkar ikke kan ruste igennem, især hvis de har
været mod en kantsten

Stålorme bruges da kun til at lave smørekanaler med.

Møller

Fra : Jakob

Dato : 28-08-07 10:23

"John Sahl" <spamcatcher1@fotofaelden.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> Racing on the streets is like competing in the special olympics - it
> doesn't matter if you win, you're still a retard.

Der må være pænt meget ryk i den, effekt i forhold til vægt. Smider du ikke
en video op af noget accleration :)

Fra : John Sahl

Dato : 28-08-07 10:30

Jakob wrote:
> Der må være pænt meget ryk i den, effekt i forhold til vægt. Smider
> du ikke en video op af noget accleration :)

Det kommer senere, når jeg får chancen for lidt banerace, men der er en
lille video fra rullefeltet her:
<http://autohenter.dk/unoturbo2007/index.php?dir=&file=unoturbo-rollingroad-25082007.mpg>

Fra : Regnar Bang Lyngsø

Dato : 28-08-07 22:49

John Sahl wrote:
> http://autohenter.dk/unoturbo2007/unoturbo-rollingroad-25082007.jpg
>
> Lidt vågen er den da

Wow - håndbremsen trukket - tryk på speederen - og den har strukket sig
ud til en limousine

Kan den aflevere kræfterne ved kørsel? Det er sgu da alligevel nogle
hypper at smide ud gennem forhjulene.

Knus
Regnar

Fra : John Sahl

Dato : 29-08-07 07:20

Regnar Bang Lyngsø wrote:
> Wow - håndbremsen trukket - tryk på speederen - og den har strukket
> sig ud til en limousine

> Kan den aflevere kræfterne ved kørsel? Det er sgu da alligevel nogle
> hypper at smide ud gennem forhjulene.

Det er klart at man ikke bare skal fyre den uhæmmet af i alle situationer,
men jeg er meget positivt overrasket over hvor problemfrit det forløber.
Eneste problem som jeg er ved at kigge nærmere på i den forbindelse er hvis
man fyrer den af når der er "spor" i asfalten, så skal man godt nok holde
ordentligt fast i rattet.

Jeg er ved at forsøge diverse tiltag for at undgå dette, blandt andet
montering af diverse afstivninger/tårnstivere og justeringer. Dette sker i
samarbejde med en dygtig fyr med stor erfaring fra motorsport.