Professional Academic DK
Fra : Mona Pedersen

Dato : 26-08-07 16:49

Hej
Jeg overvejer at købe Microsoft Office 2007 Professional Academic DK,
er der nogen af Jer der kender til denne pakke - både for og imod -
vil jeg blive meget glad og taknemmelig for kommentarer.

Fra : Lotte

Dato : 28-08-07 14:11

Mona Pedersen (slet Y3T5G) skrev:
> Jeg overvejer at købe Microsoft Office 2007 Professional Academic DK,
> er der nogen af Jer der kender til denne pakke - både for og imod -
> vil jeg blive meget glad og taknemmelig for kommentarer.

Min datter er studerende og har den omtalte pakke - jeg har afprøvet
hendes outlook og word, og har leget lidt med access, publisher og excel.

Brugergrænsefladen er jo opgraderet i 2007 programmerne, så alle
værktøjer er placeret nye steder. De nye placeringer er imo meget
logiske, så jeg kunne uden videre rette i mine wordskabeloner,
brevflette, lave etiketter og udskrive kuverter. Dokumenterne fylder
mindre i det nye format.

Outlook er med Business Contact Manager, men jeg har ikke forstået hvad
hun evt. vil kunne bruge denne del til. (Måske nogen i gruppen kan
forklare det?)

Den eneste ulempe, som jeg kan få øje på er, at man skal være obs på
bagudkombabiliteten, når andre skal arbejde videre med ens filer.
--
Mange hilsner
Lotte