hvad skal jeg huske ved nyt sytem ?
Fra : Jakob Højer Kristens~

Dato : 09-07-01 17:45

Hej

Jeg skal hjælpe en ven med at lægge nyt system ind på hans imac dv.
Derfor ville jeg lige høre hvad jeg skal huske at opdatere, her tænker
jeg specielt på alle de små ting som mrj, dvd player etc.

Er der store fordele ved at lægge et us 9.1 ind fremfor et dansk system
?

De bedste hilsner

Jakob H K

Fra : Jesper Ørsted

Dato : 09-07-01 18:38

Jakob Højer Kristensen <jaggehk@ofir.dk> wrote:

> [...]
> jeg specielt på alle de små ting som mrj, dvd player etc.
>
> Er der store fordele ved at lægge et us 9.1 ind fremfor et dansk system

Der er ikke så meget at huske på, bare start Softwareopdatering i
Kontrolpaneler, så henter den de nyeste version af MRJ, DVD Player osv.
og der er den fordel ved MacOS US eller IE at opdateringerne kommer
hurtigere til dem end til DK versionen, dertil kommer at visse
programmer enten kræver engelsk version eller virker bedst under dem.

--
Jesper Oersted.
"Linux is a cancer that attaches itself in an intellectual property