Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
billederne på TV
Fra : Brother Tuck

Dato : 25-08-07 08:04

Hej NG.
Håber denne gruppe er den rigtige.

Hvordan får jeg mine digitalbilleder over på en dvd således jeg kan se dem
på mit tv ?? Jeg har selvfølgelig en DVD afspiller og jeg har et
brænderprogram der hedder NERO.

Fra : Ole Christiansen

Dato : 25-08-07 08:57

"Brother Tuck" <hl@mail.tdcadsl.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Hvordan får jeg mine digitalbilleder over på en dvd således jeg kan se dem
> på mit tv ?? Jeg har selvfølgelig en DVD afspiller og jeg har et

Googles Picasa2 kan blandt mange andre.
Kig tilbage i gruppen.

--
Ole

Fra : Jeroen

Dato : 25-08-07 11:12

Hej Tuck

De fleste DVD afspillere kan læse og vise JPG billeder. Hvis dit også kan,
så kan du jo bare brænde en "data" DVD med dine billeder, lige somom du
skulle brænde en DVD med software til computeren.

Den afpiller så måske ikke som slideshow (automatisk), men du kan bare bruge
"next" knappen på fjernbetjeningen.

Håber det lykkes og virker for dig

Vh
Jeroen

Fra : Mogens Beltoft

Dato : 26-08-07 21:48

Brother Tuck wrote:
> [...]
>
> Hvordan får jeg mine digitalbilleder over på en dvd således jeg kan se dem
> på mit tv ?? Jeg har selvfølgelig en DVD afspiller og jeg har et

Jeg bruger følgende gratis program:

DVD Slideshow GUI
http://download.videohelp.com/tin2tin/

Det lavet et rigtigt slideshow i DVD format, som ikke kræver at din DVD
afspiller kan vise jpg-filer på data-DVD.

/Mogens

Fra : Geir Magne Lauritzen

Dato : 28-08-07 18:53

Proshow gold er fantastisk, med proff kvalitet.( legg til musikk,
zoom,lys/farge og oppskarping + forskjellige overganger.
Leveres av Photodex

Geir Magne Lauritzen

Fra : Jan Vestergaard

Dato : 28-08-07 20:04

Brother Tuck skrev følgende i et indlæg på Usenet:
> afspiller og jeg har et brænderprogram der hedder NERO.

Nero kan godt lave billed CD'er, der kan afspilles i en
DVD-afspiller - ihvertfald hvis det er en Nero 7 find funktionen
i en af menuerne.

Jeg kan jeg anbefale programmet Ulead CD og DVD Picture Show -
men det er så en lidt dyrere løsning.

Jan

--
Med venlig hilsen Jan Vestergaard