Billigt passivt kølet 2D kort til 2 V
Fra : Mads

Dato : 24-08-07 23:23

Hej

Jeg skal bruge et billigt (helst <300kr) grafik kort. Der ikke larmer
(altså passivt kølet).
Kortet skal bruges til programmering, så 3D ydelsen er ligemeget. Det
skal helst kunne trække 2 VGA skærme.
DVI er selvfølgelig heller ikke af vejen, men ikke noget krav.

Så hvad har I af gode forslag?

Venlig hilsen
Mads

Fra : Mads

Dato : 24-08-07 23:30

Mads wrote:

> [...]
> skal helst kunne trække 2 VGA skærme.
> DVI er selvfølgelig heller ikke af vejen, men ikke noget krav.

Glemte at skrive det skal være PCI express.

Fra : Sune Storgaard

Dato : 25-08-07 13:30

"Mads" <mads@iname.com> skrev i en meddelelse
> [...]

geforce 6200tc og 7100gs synes at være oplagte bud.