Mister Bean på ferie
Fra : Kim2000

Dato : 24-08-07 19:50

Efter tyve minutter er jeg stået af, gaaaaaaaaaab, langtrukken, ingen
handling, total tomgang og gammelkendte vittigheder og meget langt mellem
noget der kan minde om noget næsten sjovt.
mvh
Kim

--
På DaMat er der masser af gratis hæfter
Din Computer 45 er udkommet

Fra : Hagar

Dato : 24-08-07 20:13

> [...]
> handling, total tomgang og gammelkendte vittigheder og meget langt mellem
> noget der kan minde om noget næsten sjovt.

Ja, det er en film der køre i samme spor som alt andet med ham, jeg gad
heller ikke at se den hele.

Hagar

Fra : Kim2000

Dato : 24-08-07 21:38

"Hagar" <nogo31@hotmail.com> skrev i en meddelelse

> "Kim2000" <kim2000@surfer.dk> skrev i en meddelelse

> Ja, det er en film der køre i samme spor som alt andet med ham, jeg gad
> heller ikke at se den hele.

Jeg må dog indrømme at jeg så den med et halvt øje, mens jeg sad ved
computeren, efter 1 time (TRES MINUTTER) nåede de til Cannes, hvor det viser
sig han er på flugt fra politiet (hvor kunne man dog have gjort det til en
fed handling a la Lyse Panter med Peter Sellers) og så er det ellers lidt
sjovt i både 6 og 7 minutter, hvor der er lidt Johnny English i det (den
kunne jeg godt lide), hvorefter det er slut og handlingen lige skal strækkes
5 minutter ekstra selvom historien er slut.
Utroligt han ikke selv kunne se det, en gang makværk.
mvh
Kim

Fra : Klaus G.

Dato : 25-08-07 21:42

> Efter tyve minutter er jeg stået af, gaaaaaaaaaab, langtrukken, ingen
> handling, total tomgang og gammelkendte vittigheder og meget langt mellem
> noget der kan minde om noget næsten sjovt.
Ja den var meget fesen. Johnny English derimod, den var meget sjovere, men
der kørte man heller ikke _kun_ Rowan Atkinson, men også en del andre
skuespillere sjove optræden.

--
Klaus G. // Seth-Enoch
www.seth-enoch.dk/gallery

Fra : Holst

Dato : 26-08-07 20:16

Kim2000 wrote:

> Efter tyve minutter er jeg stået af, gaaaaaaaaaab, langtrukken, ingen
> handling, total tomgang og gammelkendte vittigheder og meget langt mellem
> noget der kan minde om noget næsten sjovt.

Nu har jeg ikke tv, så jeg ser sjældent Mr. Bean, og jeg har heller ikke
set den omtalte film. Jeg erindrer dog at have set en tidligere film med
Mr. Bean.

Mr. Bean er helt klart en af den slags ting, som kan være okay sjovt i
mindre doser, f.eks. de 20 minutter eller så et afsnit varer. Men skal
man sidde i halvanden time og kigge på det, så kan det ikke undgå at
blive langtrukkent og kedeligt.

Fra : Kim2000

Dato : 26-08-07 20:39

> [...]
> mindre doser, f.eks. de 20 minutter eller så et afsnit varer. Men skal man
> sidde i halvanden time og kigge på det, så kan det ikke undgå at blive

Jeg synes etteren var okay, ikke mere end det, men trodsalt en ganske
underholdende film, men der havde Atkinson også Kiksen fra Ally at spille op
mod, i toeren har han ingen og dermed bliver der hverken ping eller pong. De
få steder den bliver sjov er netop når han har nogle sjove skuespillere at
spille mod og de scener er der meget langt imellem ellers bliver det netop
sådan nogle små sketches og det kan man(jeg) ikke holde ud i 80 minutter (og
de sidste 10 er ren tidsudtrækning)

Fra : MRN

Dato : 12-09-07 12:42

> Efter tyve minutter er jeg stået af, gaaaaaaaaaab, langtrukken, ingen
> handling, total tomgang og gammelkendte vittigheder og meget langt mellem
> noget der kan minde om noget næsten sjovt.

Hejsa

Godt vi er så forskellige, ellers ville filmmagerne aldrig tjene penge
Jeg synes modsat alle jer andre at det er en af de sjoveste film
jeg har set længe Men sådan er vi jo så forskellige

MRN

"I don't know half of you half as well as I should like, and I like
less than half of you half as well as you deserve!"