Hot Fuzz... whats the fuzz about...
Fra : Kostas

Dato : 23-08-07 23:36

Har lige set Hot Fuzz. Grinte højlydt og var meget overrasket over den.
Kiggede så på imdb. Den ligger på 8,2 hvilket giver en all time 152 plads.

Totalt overraskende film. Ualmindelig sjov og helt vildt langt ude.

En blanding af Kops, Snatch og lidt splatter...

Mange henvisninger til andre film. Ualmindeligt mange fede citater.

Se den!

mvh

Kostas

Fra : sniper_Nolight

Dato : 25-08-07 10:21

> [...]
>
> En blanding af Kops, Snatch og lidt splatter...
>
> Mange henvisninger til andre film. Ualmindeligt mange fede citater.

Simon Pegg og Nick Frost skuffer aldrig.
--
sniper_Nolight

Fra : Jimmy Rosenlund

Dato : 26-08-07 15:48

Jeg elsker det hold, lige fra serien Spaced til Shaun of the dead og Hot
Fuzz, de elsker at underholde og lege foran et kamera.

hilsen

jimmy