6 mm links-gevind ???
Fra : Bendt Rasmussen

Dato : 24-08-07 17:37

Hej alle

Jeg har købt et brugt fremflyttersæt til min VT1100 - men har desværre ikke
fået forlængeren til gear-skiftet med.

Jeg mangler derfor en 25 cm lang 8mm stang med et alm. 6 mm gevind i den ene
ende og et 6 mm links-gevind i den anden ende.
Til at samle det hele med, mangler jeg også en 6 mm gevindmøtrik
/gevindmuffe / samlemøtrik (kært barn har vist mange navne)

Er der nogen i København / Nordsjælland der kan hjælpe ?

mvh
Bendt

http://www.dkfritidmotorcykel.dk/?id=1016

Fra : Hans Paulin \(6310\)

Dato : 24-08-07 18:12

Bendt Rasmussen skrev:

> Jeg mangler derfor en 25 cm lang 8mm stang med et alm. 6 mm gevind i
> den ene ende og et 6 mm links-gevind i den anden ende.

En højre/venstre-gevindstang er standard på gearskiftet på min Suzuki - er
det ikke lagervare hos en mc-pusher?
Hans
http://kortlink.dk/2hsd

Fra : Bendt Rasmussen

Dato : 24-08-07 19:15

> En højre/venstre-gevindstang er standard på gearskiftet på min Suzuki - er
> det ikke lagervare hos en mc-pusher?
> --

Måske hvis det var en standard-pind - men nu er den til et brugt
fremflyttersæt af ukendt oprindelse - til en 19 år gammel mc, såååååå

Jeg tror det bliver lettere at få den fremstillet et eller andet sted.

Men tak for budet !

mvh
Bendt

Fra : Armand

Dato : 09-09-07 21:49

"Bendt Rasmussen" <razz2@dutpost.tele.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> fremflyttersæt af ukendt oprindelse - til en 19 år gammel mc, såååååå
> Jeg tror det bliver lettere at få den fremstillet et eller andet sted.

Og du ér sikker på at det er med rechts hhv. links -gevind?
Jeg har oplevet modeller der ulogisk nok var med alm. højrevendt gevind i
begge ender (RGV'en bl.a.), så muligheden foreligger!

--
Armand.

Fra : Bendt Rasmussen

Dato : 10-09-07 05:50

> [...]
> Jeg har oplevet modeller der ulogisk nok var med alm. højrevendt gevind i
> begge ender (RGV'en bl.a.), så muligheden foreligger!

helt helt helt sikker

Løsningen er blevet, at jeg har returneret det til sælger og har fået mine
penge retur.
Jeg har bestilt et nyt sæt, som jeg fandt på ebay. Denne gang ikke et brugt,
så jeg forventer, at alle stumperne er der.
Venter blot på, at det ankommer.

Når det blev den løsning, skyldes det, at jeg ikke selv skal betale for det,
Jeg gider derfor ikke bruge for meget tid på det.
Det skulle være leveret af stedet hvor jeg købte cyklen, men han rider ikke
samme dag, som bjørnen bliver skudt

mvh
Bendt