Regneark til justering af ventiler. Nu med~
Fra : Emil

Dato : 24-08-07 13:31

Hej gruppe.

Jeg har lige justeret ventiler på min Honda CBR600 (F3er). I den
forbindelse har jeg lavet et lille regneark der gør det nemt at se om
man skal skifte shims, og til hvilken størrelse man skal skifte.

Som en ekstra bonus er der også _racing_ rækker til dem der vil
justere til det strammeste mulige! :)

Jeg håber det er noget I kan bruge.

http://oaf.dk/~esh/Ventil%20spillerum.xlsx (Office 2007)
http://oaf.dk/~esh/Ventil%20spillerum.xls (Office 97)

Mvh.

Emil S. Hansen

Fra : jjj

Dato : 24-08-07 21:53

"Emil" <sofushansen@gmail.com> skrev i melding

Jeg håber det er noget I kan bruge.

Mvh.

Emil S. Hansen

Takk. Det var et bra regneark. Hvordan får du fargen til å skifte mellom
rødt og grønt automatisk?

Jan

Fra : Western

Dato : 25-08-07 11:43

"jjj" <jjjj@gf.no> skrev >
> Takk. Det var et bra regneark. Hvordan får du fargen til å skifte
> mellom rødt og grønt automatisk?

Med "betinget formattering", vil jeg tro.

--

Leif Westen

Fra : Emil

Dato : 25-08-07 16:16

On Aug 25, 12:43 pm, "Western" <leif.westenFjer...@stofanet.dk> wrote:
> Med "betinget formattering", vil jeg tro.

Lige præcis. Jeg blev dog nødt til at lave 3 betingelser da jeg ikke
kunne få det til at spille med nogle af de automatiske betingede
formateringer.

Mvh.

Emil S. Hansen