IFØ Cera toilet
Fra : Jan R Jensen

Dato : 24-08-07 15:21

Nogen der ved hvordan man får hatten af sådan en fyr?
Det er typen med lavt/højt skyl hvor knappen er forsænket.
Jeg kan ikke liiige finde en måde at få 'knappen' af på,
så jeg kan løsne skruen og få låget af.
Problemet er iøvigt at det er blevet meget længe om at
tage vand ind efter en afbrydelse af vandforsyningen, hvor
der var ganske meget snav i vandet efterfølgende.
Sidder der et filter i sådan en fyr?

MVH Jan R Jensen

Fra : Erik Olsen DK

Dato : 24-08-07 15:41

http://www.bauhaus.dk/fileadmin/mounts/dk/downloads/3_11_Arbejde_i_ifoe_cera_cisterne.pdf

--
Venlig hilsen
Erik Olsen

Fra : Jan R Jensen

Dato : 24-08-07 15:57

Erik Olsen DK wrote:

> http://www.bauhaus.dk/fileadmin/mounts/dk/downloads/3_11_Arbejde_i_ifoe_cera_cisterne.pdf

Mange tak for det, det var lige hvad jeg skulle bruge.

MVH Jan R Jensen