Bioshock Demo - game crash/video driver
Fra : Peter Lykkegaard

Dato : 21-08-07 22:32

Hejsa

Har du prøvet den nye BioShock demo?
http://download.boomtown.net/da_dk/articles/art.view.php?id=71812

Hvilken video driver bruger du (ATI)?

Spillet crasher til desktop med under startup
Vi bruger den seneste Omega driver på et ATI 1950XT kort
Spillet burde kunne køre på det kort

- Peter

--
Hi! I'm a .signature *virus*!

Fra : Bruno

Dato : 21-08-07 23:17

Peter Lykkegaard wrote:
> [...]
>
> Hvilken video driver bruger du (ATI)?
>
> Spillet crasher til desktop med under startup
> Vi bruger den seneste Omega driver på et ATI 1950XT kort

Jeg er stadig ved at downloade, så kan ikke teste endnu. Har du prøvet
med at standard ATI(AMD) driver i stedet en Omega driver?

Mvh
Bruno

Fra : Bruno

Dato : 22-08-07 17:29

Bruno wrote:
> Jeg er stadig ved at downloade, så kan ikke teste endnu. Har du prøvet
> med at standard ATI(AMD) driver i stedet en Omega driver?

Nu har jeg prøvet og det kører fint her, min gfx driver er endda ikke
blandt de allernyeste (vist en 3-4 mdr gamel).

Opsætning:

X1900XTX
P4 3 Ghz
2 GB ram
HDA Xplosion lydkort
XP Pro med alle opdateringer

Bioshock kører fint i 1920x1200 med alt på (- DX10 selvfølgelig).

Mvh
Bruno

Fra : Bufferzz

Dato : 22-08-07 14:33

> Spillet crasher til desktop med under startup
> Vi bruger den seneste Omega driver på et ATI 1950XT kort

ATI har lavet en hotfix
http://support.ati.com/ics/support/default.asp?deptID=894&task=knowledge&questionID=29041

Måske den kan hjælpe.

Jeg har x700 og det virker ikke på min.

Fra : Peter Lykkegaard

Dato : 22-08-07 21:43

Peter Lykkegaard wrote:

> Spillet crasher til desktop med under startup

Vi har lige installeret de seneste originale ATI drivere på maskineriet

hmmm det er den her besked vi får smidt i nakken
Dansk XP ...

"Dette program kunne ikke starte på grund af en forkert
programkonfiguration. Du kan muligvis løse problemet ved at installere
programmet igen"

Virker fint på tilsvarende (anden) maskine med US XP (NB samme hardware)

- Peter

--
Hi! I'm a .signature *virus*!

Fra : Bruno

Dato : 22-08-07 23:49

Peter Lykkegaard wrote:

> [...]
> programmet igen"
>
> Virker fint på tilsvarende (anden) maskine med US XP (NB samme hardware)

Det ville ikke være første gang. Min XP er også en US så intet sikkert
bud på en løsning herfra, men prøv og stille region og tastatur til US -
det kan jo være den checker det først eller noget.

Mvh
Bruno

Fra : Peter Lykkegaard

Dato : 23-08-07 05:44

Bruno wrote:

> Det ville ikke være første gang. Min XP er også en US så intet sikkert
> bud på en løsning herfra, men prøv og stille region og tastatur til
> US - det kan jo være den checker det først eller noget.

Mjahh jeg har mistanke til manglende DLL'er (C++)
Jeg prøver det først :)

- Peter

--
Hi! I'm a .signature *virus*!

Fra : Peter Lykkegaard

Dato : 24-08-07 18:43

Peter Lykkegaard wrote:

> Mjahh jeg har mistanke til manglende DLL'er (C++)
> Jeg prøver det først :)

Tilsyneladende monster problemer med Visual C Distribution Package
Den nye MOHAA Airborne kunne heller ikke installeres men knægten er i fuld
gang
Så må vi se om BioShock også virker - men der er da håb nu :)

- Peter

--
Hi! I'm a .signature *virus*!

Fra : Peter Lykkegaard

Dato : 24-08-07 20:05

Peter Lykkegaard wrote:

> Så må vi se om BioShock også virker - men der er da håb nu :)

Jow jow spille max ingen problemer der
Så kan man da endelig få fred for ungdommen so roen kan falde over huset :)

- Peter

--
Hi! I'm a .signature *virus*!

Fra : sebped@hotmail.com

Dato : 10-09-07 13:28

On 24 Aug., 21:05, "Peter Lykkegaard" <plykkega...@gmail.com> wrote:

> [...]
>
> --
> Hi! I'm a .signature *virus*!
> Copy me into your ~/.signature to help me spread!

Hvad var lige løsningen på dette problem ?

-Seb

Fra : Peter Lykkegaard

Dato : 10-09-07 22:09

sebped@hotmail.com wrote:

> [...]
>
> "Dette program kunne ikke starte på grund af en forkert
> programkonfiguration. Du kan muligvis løse problemet ved at

Følg instruktionerne her
http://thejevans.com/halo2errorfix.aspx

C++ kan hentes her efter afinstallering
http://support.microsoft.com/kb/259403

Det ser ud til at en demo eller et spil ødelægger C++ installationen

- Peter

--
Hi! I'm a .signature *virus*!