kædekit
Fra : duff

Dato : 22-08-07 21:11

Mojne

Jeg roder hos louis.de efter et kædekit til min gs500e, og troede at det
havde jeg da fint styr på...

Der er tre kit hvor de to første er på samme bestillingsnr.:

GS500E 94-03 (110/16/39)
SUZUKI GS 500 E (WVBK)

GS500E 94-03 (110/16/39)
SUZUKI GS 500 E/EU (GM51/96)

GS500 BJ.89-93(110/16/39)
SUZUKI GS 500 E/EU (GM51/96)
SUZUKI GS 500 E/EU (GM51B)

Da cyklen er fra 2003 gættede jeg på at det måtte være
GS500E 94-03 (110/16/39)
SUZUKI GS 500 E/EU (GM51/96)
Der var den korrekte.

Men kan se at mit stelnr endeholder "gm51b" og det er der jo henført til
i det sidste kit.

Hjælp, jeg er virkelig træt af at fatte så lidt af det her.. :P

Fra : Peter Graff

Dato : 22-08-07 22:17

Hej der

De burde passe sammen (110/16/39), dog med den undtagelse

varenummer 10041165 er o-ring

varenummer 10041351 er x-ring

Husk at Tjekke om du skal bruge et nitteled da kæderne fra louis ofte er
endeløse.

MVH

Peter Graff

Fra : duff

Dato : 22-08-07 23:07

Peter Graff skrev:
> [...]
>
> varenummer 10041165 er o-ring
>
> varenummer 10041351 er x-ring
>
> Husk at Tjekke om du skal bruge et nitteled da kæderne fra louis ofte er

Mange tak.

Hvis man kigger på det andet kæde fabrikat de har, er der to varenumre
10041704 og 10041284.
Begge lader til at være O ringe.
begge hedder 110/16/39, burde de så ikke passe indbyrdes? eller har
suzuki ændret maskinen så tandhjulene skal passe yderligere?