Tysk R1 stel uden papir
Fra : Carsten Peteren

Dato : 22-08-07 17:25

Hej jeg har sådan et uden papir nogen som ved om det er muligt at få nye
papir på det og evt. hvordan ?

Fra : Dr. Enduro

Dato : 22-08-07 22:52

Carsten Peteren skrev:
> Hej jeg har sådan et uden papir nogen som ved om det er muligt at få nye
> papir på det og evt. hvordan ?

Hm, hvordan ender sådan et i Danmark uden papirer??

--

Hilsen Jan

GSX 750 AE

Fra : Morten Dahl

Dato : 25-08-07 23:48

"Dr. Enduro" <gætselv@mail.dk> wrote in message

> Hm, hvordan ender sådan et i Danmark uden papirer??

Enten fordi cyklen har været igennem flere hænder i DK, og papirerne er
blevet væk, eller fordi cyklen er indkøbt som ræser i DE, og der er det
gængs praksis at sælge ID på track jern fra.. (hvad køber så behøver dem for
er en anden sag)

Men Carsten er med 99.9% sikkerhed kommet ærligt til denne situation..

-
MortenDahl

Fra : Bo Christensen

Dato : 23-08-07 07:35

Carsten Peteren wrote:
> Hej jeg har sådan et uden papir nogen som ved om det er muligt at få nye
> papir på det og evt. hvordan ?
Du skal have fat i den lokale politimester, som kan udstede nogle nye,
men han undersøger først vidt og bredt om den er stjålet, så det kan
efter sigende godt tage et 1/2 år.
/bo

Fra : F.Sander

Dato : 23-08-07 10:51

Hej
Ja er det korte svar'

Jeg stod med en helt cykel der havde været afmeldt i 4.5år hvor jeg kun
havde det papir der viste den var afmeldt i Tyskland .(resten var blevet
væk )

Jeg søgte 2 x hos et eller andet kontor i KBH vedr. bort kommende
reg.atester. Hver gang jeg ringede var det en mand på 112år' i den anden
ende....

Så kørte jeg til Flensborg hvor hoved kontoret for Tyske reg. atester
ligger, de har et lille 'skur' uden for det kæmpe store hoved kontor, hvor
der sidder
et par folk, har skal de have stel nr. og helst også tidligere nr. plade nr.
, så betaler man 15-25? og tre uger senere får man besked at den ikke var
stjålet eller noget- dette papir vedlægger man så i gen til det danske
kontor ( kan ikke huske hvad det heddder )
Og 3-4 uger senere modtager man et brev underskrevet af B.R.Hornbæk, som man
medbriger til syn- og når det går godt får man et DK reg. attest.

Så jeg tror ikke du kan med et stel .

--
Mvh. Finn Sander.
Honda RC30 fordi livet er for kort til Suzuki,