Ny have grill
Fra : Filip

Dato : 23-08-07 21:58

Jeg skal finde ud af priser på at anskaffe sig en ny havegrill. Er der
tilbud på dem nu hvor sæsonen snart er slut eller er de billigst om foråret?
fortæl evt. hvor jeg finder tilbudet...

Og har I måske nogle gode råd som man skal tage med i betragtningn - evt
mærker som man skal lade være med at købe?

Filip

Fra : Max

Dato : 23-08-07 22:50

Hej Filip

> Jeg skal finde ud af priser på at anskaffe sig en ny havegrill. Er der
> tilbud på dem nu hvor sæsonen snart er slut eller er de billigst om
> foråret? fortæl evt. hvor jeg finder tilbudet...

Nu er det jo grillsæson året rundt, så tilbudene ligger meget spredt
gennem året. Men hvad havde du tænkt dig, En muret gril til 20.000 kr.
eller en 50 kr. jernplade model. Hvad er dine bohov ? Hvad vil du
lave på den ? Skal det være gas, el, kul/briketter eller noget helt tredie ?
Fortæl lidt mere, jo mere du fortæller, jo bedre svar får du.

--
Mvh Max

Fra : Michael Schrøder

Dato : 24-08-07 08:50

Kik på www.tilbudsugen.dk og søg på grill...

> Og har I måske nogle gode råd som man skal tage med i betragtningn - evt
> mærker som man skal lade være med at købe?

Som Max skriver, det kommer an på hvad du vil bruge den til.
- men jeg har valgt en Weber Performer til mit behov.

/Michael

Fra : Anders Majland

Dato : 24-08-07 11:20

> Som Max skriver, det kommer an på hvad du vil bruge den til.

Lige præcis - og jeg købte en dancook pladegrill til 300,- i kvikly
forleden. Fin kvalitet til den pris (tror normalprisen stod til 599,-) Ved
samme lejlighed en træ hyndeboks til 550,- der stod til 695 på nettorvet og
med normalpris på 1495,-

Så jo jeg tror godt det kan betale sig at købe grill og havemøbler nu, hvis
man er heldig lige at falde over det rigtige udvalg. Bilka have f.eks en
stor annonce for en uge siden, og noget familie var ude og kigge, men alt
interessant var væg samme dag som udsalget startede...

/A

Fra : Filip

Dato : 29-08-07 07:48

> Som Max skriver, det kommer an på hvad du vil bruge den til.
> - men jeg har valgt en Weber Performer til mit behov.

Behovet er vel en kuglegrill på omkring 50cm til omkring 300 kr, og i en
nogenlunde kvalitet.

Filip