S: ATI Radeon X1900XT
Fra : Bjørn Larsen

Dato : 22-08-07 09:18

Se på
http://www.virydderop.k-nettet.dk/main/custom.asp?wid=8978&customID=42667

Skal formodentlig sendes da jeg bor på Bornholm.
Kun mod forudbetaling via Ewire, kontanter, check eller bankoverførsel.

Sælges for højeste (seriøse) bud.

/Bjørn Larsen

Fra : Jesper Poulsen

Dato : 22-08-07 10:03

Bjørn Larsen wrote:
> Sælges for højeste (seriøse) bud.

Hop over i en markedsgruppe med dit bras!

Jesper Poulsen

Fra : Bjørn Larsen

Dato : 22-08-07 13:16

Det var da en usædvanlig pæn måde at sige det på... IDIOT!!!

/Bjørn Larsen

Fra : Jesper Poulsen

Dato : 22-08-07 14:12

Bjørn Larsen wrote:
> Det var da en usædvanlig pæn måde at sige det på... IDIOT!!!

Der er folk der kan læse fundatser. Og der er folk der kan citere
korrekt. Du kan ingen af delene. Kender du http://usenet.dk ?

FUT:dk.admin.netikette

Jesper Poulsen

Fra : Michael Lund Sørense~

Dato : 22-08-07 14:37

Bjørn Larsen wrote:
> Se på
> http://www.virydderop.k-nettet.dk/main/

Indrykker du kun din annonce her for at få kliks på dine reklamer?
Hvor er det dog latterligt.
--
Hilsen

Michael Lund Sørensen
www.milux.dk
www.gromit.dk/dvd
Tårerne fra din mail får hængslerne i min postkasse til at ruste

Fra : Niels Rasmussen

Dato : 22-08-07 14:47

"Michael Lund Sørensen" <duer-ikke@gromit.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> www.milux.dk
> www.gromit.dk/dvd
> Tårerne fra din mail får hængslerne i min postkasse til at ruste

Hvor er i dog nogle venlige behjælpelige uarogante mennesker, så er man glad
for man er dansker.

Gælder vist både Michael og Jesper

Hav en herlig dag

Fra : Jesper Poulsen

Dato : 12-09-07 09:05

Niels Rasmussen wrote:
> Hvor er i dog nogle venlige behjælpelige uarogante mennesker, så er man glad
> for man er dansker.

Folk der forsøger salg i en diskussionsgruppe får en hård medfart. Salg
i diskussionesgrupper er _uønsket_ !

Jesper Poulsen

Fra : Bjørn Larsen

Dato : 22-08-07 14:52

Hvad i alverden skulle jeg få ud af det?? Det er en skabelon-hjemmeside hos
"Komputer for Alle".
Jeg vil egenlig bare sælge ud af mine brugte ting. Kom til at vælge den
forkerte NG. Beklager... men selvfølgelig skal folk overfaldes af den grund
.... Hvor er det dog latterligt! (tænk at folk ikke har andet fornuftigt at
foretage sig).

I øvrigt "reklamerer" du jo selv for dine hjemmesider i alle dine indlæg!

/Bjørn Larsen

Fra : Nicolai

Dato : 22-08-07 15:09

Bjørn Larsen wrote:

> [...]
> forkerte NG. Beklager... men selvfølgelig skal folk overfaldes af den
> grund ... Hvor er det dog latterligt! (tænk at folk ikke har andet

Ja, det er utroligt nogle gange, men der er nogle herinde som skal
"behandle" alle indlæg med nidkærhed og deres egne overvurderede evner.
Men bær over med dem, det skyldes som regel at de selv er undertrykt i
hverdagen og derfor har usenet som eneste middel til at skabe balance i
deres hverdag.

> I øvrigt "reklamerer" du jo selv for dine hjemmesider i alle dine indlæg!

I dette tilfælde er det helt "legalt", idet at Michael gør det i hans
signatur. under "--". Så vidt jeg husker, "må" man have 5 linjer med alt
hvad man har lyst til. De bedre newsreadere fjerner selv disse ting ved
"reply".

> /Bjørn Larsen

nicolai

Fra : Jesper Poulsen

Dato : 22-08-07 19:08

Nicolai wrote:
> I dette tilfælde er det helt "legalt", idet at Michael gør det i hans
> signatur. under "--". Så vidt jeg husker, "må" man have 5 linjer med alt

http://usenet.dk/netikette/signatur.html - i signaturen må man skrive
hvad man vil.

Jesper Poulsen

Fra : Nicolai

Dato : 22-08-07 21:58

Jesper Poulsen wrote:

> http://usenet.dk/netikette/signatur.html - i signaturen må man skrive
> hvad man vil.

Det er da også lige præcis det jeg skriver?

Iøvrigt, 4 linjer og ikke 5.

Fra : Jesper Poulsen

Dato : 23-08-07 15:48

Nicolai wrote:
> Det er da også lige præcis det jeg skriver?

Ja, jeg kom bare med dokumentationen der beviste din påstand

Jesper Poulsen

Fra : Nicolai

Dato : 23-08-07 17:55

Jesper Poulsen wrote:

> Ja, jeg kom bare med dokumentationen der beviste din påstand

Ok, fair nok. Jeg troede lige i et splitsekund, at jeg var blevet tosset. :)

nicolai

Fra : Bjørn Larsen

Dato : 31-08-07 11:44

SOLGT