tysk ind reg, bil i dk... regler?
Fra : Nikolai R. jensen

Dato : 19-08-07 18:28

ude på vejen hvor jeg bor har der mere eller mindre de sidste 3 uger hver
dag holdt en BMW M3 med flensborg plader... har set en pige komme ud af den
op til flere gange med bilka poser og alt muligt andet skrammel... den
holder her os om natten....

ringede så lige til politiet... de sagde at den skulle være her over 180
dage på et år før de kunne gøre noget....

skal der virkeligt så meget til?`

troede at hvis man var dansker og havde sådan en bil så måtte man køre til
og fra arbejde i dk i den og intet andet....

Fra : Matthias H Matthiess~

Dato : 19-08-07 19:00

"Nikolai R. jensen" <ng@spritstiv.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> troede at hvis man var dansker og havde sådan en bil så måtte man køre til
> og fra arbejde i dk i den og intet andet....

Mig bekendt kan en dansker med fast bopæl i DK ikke eje en tysk
inregistreret bil og køre med den i Danmark på lovlig vis.
Jeg kender et par danskere der kører i tyske firmabiler, men de er så ansat
i det tyske firma, som også ejer bilerne. Og de arbejder så både nord og syd
for grænsen.
Hilsen Matthias

Fra : Nikolai R. jensen

Dato : 19-08-07 19:23

"Matthias H Matthiessen" <matthiessenSLET@dioder.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
> Jeg kender et par danskere der kører i tyske firmabiler, men de er så
> ansat i det tyske firma, som også ejer bilerne. Og de arbejder så både

har os mistanke til at det er en dansker der har addresse i
flensborg...........

Fra : NG

Dato : 19-08-07 19:18

> [...]
>
> troede at hvis man var dansker og havde sådan en bil så måtte man køre til
> og fra arbejde i dk i den og intet andet....

Hvor landet bor du ?

Fra : Nikolai R. jensen

Dato : 19-08-07 19:23

"NG" <hvis_du_vil_maile_til_mig_saa_@spoerg_foerst.com> skrev i en
meddelelse news:46c88973$0$13982$edfadb0f@dread15.news.tele.dk...
> "Nikolai R. jensen" <ng@spritstiv.dk> skrev i en meddelelse

> Hvor landet bor du ?

øhhh hvad kan du lige bruge det til???????????????????

Fra : John

Dato : 19-08-07 20:09

Nikolai R. jensen skrev:
> "NG" <hvis_du_vil_maile_til_mig_saa_@spoerg_foerst.com> skrev i en

> øhhh hvad kan du lige bruge det til?

Det giver måske mere mening hvis du bor i Padborg end i Skagen at der
holder en tysk indregistreret bil så ofte som der gør.

De her blev tilovers:

??????????????????

Mvh

John

Fra : Nikolai R. jensen

Dato : 19-08-07 20:16

"John" <jk7410@gmail.com> skrev i en meddelelse

> Det giver måske mere mening hvis du bor i Padborg end i Skagen at der
> holder en tysk indregistreret bil så ofte som der gør.

hvorfor? det er da lige ulovligt/lovligt....

Fra : N_B_DK

Dato : 19-08-07 23:14

"Nikolai R. jensen" <ng@spritstiv.dk> wrote in message

> hvorfor? det er da lige ulovligt/lovligt....

Få dig dog for fanden en hobby, istedet for at rende og være misundelig på
andre, er det din pi*s størrelse du er usikker over ? i guder hvor jeg dog
hader den slags piveri fra snothvalpe.

--
MVH. N_B_DK
LTO robot købes.

Fra : KT

Dato : 20-08-07 06:19

"N_B_DK" <N_B_DKSPAM@hotmail.com> wrote in message
> [...]
> andre, er det din pi*s størrelse du er usikker over ? i guder hvor jeg dog

Du tåler sikkert ikke at der bliver stjålet fra dig - vel?

Når nogen bedrager samfundet, stjæler de fra dig og mig - og det er der
ingen grund til stiltiende at affinde sig med.

Knud

Fra : N_B_DK

Dato : 20-08-07 06:59

"KT" <kn.th@c.dk> wrote in message

> Du tåler sikkert ikke at der bliver stjålet fra dig - vel?
>
> Når nogen bedrager samfundet, stjæler de fra dig og mig - og det er
> der ingen grund til stiltiende at affinde sig med.

Der er sq ingen der stjæler fra samfundet fordi de har besøg af
venner/familie.

--
MVH. N_B_DK
LTO robot købes.

Fra : Nikolai R. jensen

Dato : 20-08-07 14:36

"KT" <kn.th@c.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
>
> Når nogen bedrager samfundet, stjæler de fra dig og mig - og det er der
> ingen grund til stiltiende at affinde sig med.

sådan!

Fra : -= JF =-

Dato : 20-08-07 18:02

KT skrev:

> Når nogen bedrager samfundet, stjæler de fra dig og mig - og det er der
> ingen grund til stiltiende at affinde sig med.

Hvor pokker får i fra at der foregår noget ulovligt!?
Lureren har set en dame i en tysk bil - That's it! og straks er der dømt
skattesnyderi.

Hvem siger at hun ikke er på ferie / besøg / udstationeret i en måned?

--
Mvh. John

Fra : Nikolai R. jensen

Dato : 20-08-07 18:27

"-= JF =-" <null@null.null> skrev i en meddelelse

> [...]
> skattesnyderi.
>
> Hvem siger at hun ikke er på ferie / besøg / udstationeret i en måned?

jo os derfor jeg kontaktede politiet så de kunne finde ud af hvad der
foregår....

Fra : -= JF =-

Dato : 20-08-07 21:38

Nikolai R. jensen skrev:

> jo os derfor jeg kontaktede politiet så de kunne finde ud af hvad der
> foregår....

Mage til emsig 'kælling' skal men sgu lede længe efter!
Sølle pjok!

--
Mvh. John

Fra : Nikolai R. jensen

Dato : 20-08-07 21:39

> Mage til emsig 'kælling' skal men sgu lede længe efter!
> Sølle pjok!

i am a lousy bithch:)

Fra : N_B_DK

Dato : 21-08-07 00:36

> i am a lousy bithch:)

Ja det er du, der er ingen tvivl om du ønsker du havde levet i tyskland i
40´erne, tænk hvor fedt det kunne være at angive en masse ikke ?

--
MVH. N_B_DK
LTO robot købes.

Fra : care

Dato : 21-08-07 08:07

> jo os derfor jeg kontaktede politiet så de kunne finde ud af hvad der
> foregår....

Så du ville have politiet til at spørge damen om hvad hun laver i Danmark,
blot for at tilfredsstille din nysgerrighed?

Prøv at træde et skridt tilbage, og betragt hele situarionen på afstand...
Not a pretty sight!

Fra : N_B_DK

Dato : 21-08-07 11:38

"care" <care@care.care> wrote in message

> [...]
> Danmark, blot for at tilfredsstille din nysgerrighed?
>
> Prøv at træde et skridt tilbage, og betragt hele situarionen på

Det tror jeg ikke han kan se, han ser det jo som han blot tjener samfundet i
dets bedste interesse (og med den slags folk, så forstår jeg sandelig godt
der opstår regulære nabokrige)

--
MVH. N_B_DK
LTO robot købes.

Fra : NG

Dato : 19-08-07 20:12

> øhhh hvad kan du lige bruge det til???????????????????

Jo længere væk fra grænsen jo mindre sandsynlighed for at den bruges til
kørsel i Tyskland.

så - lad os høre hvor bor du ?

Fra : Nikolai R. jensen

Dato : 19-08-07 20:16

"NG" <hvis_du_vil_maile_til_mig_saa_@spoerg_foerst.com> skrev i en
meddelelse news:46c8962c$0$80249$edfadb0f@dread15.news.tele.dk...

> "Nikolai R. jensen" <ng@spritstiv.dk> skrev i en meddelelse

> Jo længere væk fra grænsen jo mindre sandsynlighed for at den bruges til
> kørsel i Tyskland.
>
> så - lad os høre hvor bor du ?

Kolding...

men hvad faen har det med reglerne at gøre??? svar mig dog på hvad reglerne
er istedet for selv at sidde og lege detiktiver og gætte sig frem til
hvorfor den bil holder der....!

Fra : Kasper Christensen

Dato : 19-08-07 21:53

> men hvad faen har det med reglerne at gøre??? svar mig dog på hvad reglerne
> er istedet for selv at sidde og lege detiktiver og gætte sig frem til
> hvorfor den bil holder der....!

Nu var det jo dig selv, som sagde at der kom en pige ud med Bilkaposer.
(Og her startede legen)

I rest my case...

/KAsper

Fra : Nikolai R. jensen

Dato : 19-08-07 22:21

"Kasper Christensen" <news_fjerndette@kasperc.dk> skrev i en meddelelse

> Nu var det jo dig selv, som sagde at der kom en pige ud med Bilkaposer.
> (Og her startede legen)

det var nu mere for at pointere at den ikke blev brugt i firma regi....

Fra : -= JF =-

Dato : 19-08-07 22:25

Nikolai R. jensen skrev:

> det var nu mere for at pointere at den ikke blev brugt i firma regi....

Det sker nu ind i mellem at jeg køber ting til firmaet i f.eks. Bilka.
Så tager jeg lidt tidligere fra arbejde, gør mit indkøb, og tager
varerne med hjem så jeg kan tage dem med på arbejde næste dag.

--
Mvh. John

Fra : Nikolai R. jensen

Dato : 19-08-07 22:31

> Det sker nu ind i mellem at jeg køber ting til firmaet i f.eks. Bilka.
> Så tager jeg lidt tidligere fra arbejde, gør mit indkøb, og tager varerne
> med hjem så jeg kan tage dem med på arbejde næste dag.

nu må man så bare gå ud fra at hjem for en tysk indregistreret bil ikke er i
en lejlighed midt i kolding...

men hvorfor faen vil i så gerne diskutere det????

Fra : -= JF =-

Dato : 19-08-07 22:56

Nikolai R. jensen skrev:

> men hvorfor faen vil i så gerne diskutere det????

Du stillede et spørgsmål, uden at have andet end de teorier du har
strikket sammen mens du står bag gardinet og lurer på en dame der bærer
bilkaposer ud af en tysk indregistreret bil.

Og så spørger du om hvorfor VI vil diskutere det?

--
Mvh. John

Fra : Nikolai R. jensen

Dato : 19-08-07 23:07

> Du stillede et spørgsmål, uden at have andet end de teorier du har
> strikket sammen mens du står bag gardinet og lurer på en dame der bærer
> bilkaposer ud af en tysk indregistreret bil.

nå da da... der er en her der føler sig trådt over tæerne...

tja... jeg har bare den holdning at man skal købe sig den bil man har råd
til... og ikke snyde os andre for at få den man gerne vil have råd til...

> Og så spørger du om hvorfor VI vil diskutere det?

jep gør jeg da!

Fra : N_B_DK

Dato : 19-08-07 23:18

"Nikolai R. jensen" <ng@spritstiv.dk> wrote in message

> nå da da... der er en her der føler sig trådt over tæerne...

Ja du har ondt i røven.

--
MVH. N_B_DK
LTO robot købes.

Fra : Nikolai R. jensen

Dato : 19-08-07 23:35

> Ja du har ondt i røven.

jep og står gerne ved det!

er ikke misundelig på dem hvis det var en bil på danske plader.. men hvis de
snyder... så skal de sgu straffes!

Fra : N_B_DK

Dato : 19-08-07 23:39

> jep og står gerne ved det!
>
> er ikke misundelig på dem hvis det var en bil på danske plader.. men
> hvis de snyder... så skal de sgu straffes!

Få dig dog et liv.

--
MVH. N_B_DK
LTO robot købes.

Fra : Nikolai R. jensen

Dato : 19-08-07 23:36

> Ja du har ondt i røven.

ha ha dig fik jeg da vidst pisset godt og grundigt på:)

nå men velkommen til min blok liste...!

Fra : N_B_DK

Dato : 19-08-07 23:40

> ha ha dig fik jeg da vidst pisset godt og grundigt på:)
>
> nå men velkommen til min blok liste...!

Uha hvor sørgeligt, det må åbenbart have ramt dig det med du intet liv har
siden du skal rende og stikke dine naboer din forbandede taber.

--
MVH. N_B_DK
LTO robot købes.

Fra : N_B_DK

Dato : 19-08-07 23:17

"-= JF =-" <null@null.null> wrote in message

> [...]
> bærer bilkaposer ud af en tysk indregistreret bil.
>
> Og så spørger du om hvorfor VI vil diskutere det?

Manden er en decideret taber, en kværulant, et usikkert fjols, garanteret
med en lille pik, det tyder hans misundelse da på.

--
MVH. N_B_DK
LTO robot købes.

Fra : martin

Dato : 20-08-07 17:53

> Manden er en decideret taber, en kværulant, et usikkert fjols, garanteret
> med en lille pik, det tyder hans misundelse da på.

Okay, Karl Mar-Møller

Fra : N_B_DK

Dato : 19-08-07 23:16

> nu må man så bare gå ud fra at hjem for en tysk indregistreret bil
> ikke er i en lejlighed midt i kolding...

Og du mener ikke det kunne være familie der er på besøg i Dk ? eller 117
andre tilfælde, næ nej, straks skal du alarmere alle mulige myndigheder, du
må virkelig have det dårligt med dig selv med den væremåde du lægger for
dagen.

--
MVH. N_B_DK
LTO robot købes.

Fra : N_B_DK

Dato : 19-08-07 23:14

> men hvad faen har det med reglerne at gøre??? svar mig dog på hvad
> reglerne er istedet for selv at sidde og lege detiktiver og gætte sig
> frem til hvorfor den bil holder der....!

Hvilken del af de 180 dage du fik oplyst af politiet var det du ikke fattede
?

--
MVH. N_B_DK
LTO robot købes.

Fra : Kasper Christensen

Dato : 19-08-07 20:05

Nikolai R. jensen skrev:
> [...]
> op til flere gange med bilka poser og alt muligt andet skrammel... den

Kunne hun ikke bare være på besøg eller bo her i op til 180 dage?

Mvh

Kasper

Fra : Nikolai R. jensen

Dato : 19-08-07 20:08

> Kunne hun ikke bare være på besøg eller bo her i op til 180 dage?

øhh jow... og?

jeg spørger jo om reglerne........

Fra : Henning

Dato : 19-08-07 20:43

On Sun, 19 Aug 2007 19:27:57 +0200, "Nikolai R. jensen"
<ng@spritstiv.dk> wrote:

> [...]
>
>troede at hvis man var dansker og havde sådan en bil så måtte man køre til
>og fra arbejde i dk i den og intet andet....

Du skal have fat i Registreringsbekendtgørelsen

http://www.retssal.dk/lovsamling.php3?alfa=R&link=842 - linker videre
til http://147.29.40.91/DELFIN/HTML/B2000/0135005.htm
Kapitel 20 omhandler kørsel i Danmark med udenlandsk indregistreret
bil.
Kapitel 20

Kørsel i Danmark med udenlandske køretøjer

Fremtidig bopæl tages i Danmark

§ 114. Hvis ejeren (brugeren) af et fra udlandet indført køretøj, der
er registreringspligtigt efter § 1, ved indrejsen tager bopæl her i
landet, skal køretøjet registreres eller samtlige dets nummerplader
afleveres til politiet inden 14 dage, efter at det er indført. Hvis
ejeren (brugeren) på tidspunktet for køretøjets indførsel har bopæl
her i landet, skal køretøjet straks registreres, eller nummerpladerne
afleveres ved indførslen. Med bopæl sidestilles, at den pågældende har
opholdt sig her i landet i 1 år, eller, hvis han har opholdt sig her i
afbrudte perioder, at han inden for de sidste 24 måneder eller
derunder har været her i landet i tilsammen 365 dage.

Stk. 2. Hvis en ejer (bruger), der ikke har bopæl her i landet,
tager bopæl her i landet efter at køretøjet er indført, eller hvis
køretøjet overgår fra ham til en ejer (bruger), der har bopæl her i
landet, skal køretøjet registreres eller nummerpladerne afleveres til
politiet inden 14 dage derefter. Stk. 1, 3. pkt., finder tilsvarende
anvendelse.

Nuværende bopæl i Danmark

§ 115. Personer, der har bopæl her i landet, må ikke benytte et i
udlandet registreret motorkøretøj til kørsel her i landet, jf. dog
stk. 2, 3, 4, 5 og 6 og § 116.

Stk. 2. Personer med bopæl her i landet må dog føre motorkøretøjer
registreret til virksomheder etableret i udlandet, såfremt
motorkøretøjerne udelukkende er beregnet og indrettet til
godstransport, hvis

1) kørslen alene udføres i virksomhedernes interesse som godstransport
for fremmed regning i overensstemmelse med Rådets forordning (EØF) nr.
881/92 af 26. marts 1992 (adgang til markedet), herunder
cabotagekørsel i overensstemmelse med Rådets forordning (EØF) nr.
3118/93 af 25. oktober 1993, eller

2) der udføres godstransport i overensstemmelse med bilag II i Rådets
forordning (EØF) nr. 881/92 af 26. marts 1992, herunder cabotagekørsel
i overensstemmelse med punkt 4 i samme bilag.

Stk. 3. Ligeledes må personer med bopæl her i landet føre
motorkøretøjer registreret til virksomheder - og for så vidt angår nr.
2) tillige sammenslutninger, der ikke arbejder med gevinst for øje -
etableret i udlandet, såfremt motorkøretøjerne er indrettet til
befordring af flere end 9 personer, føreren medregnet, hvis

1) kørslen alene udføres i virksomhedens interesse som erhvervsmæssig
personbefordring, jf. Rådets forordning (EØF) nr. 684/92 af 16. marts
1992 (adgang til markedet), herunder cabotagekørsel, jf. Rådets
forordning (EØF) nr. 2452/92 af 23. juli 1992, eller

2) der udføres personbefordring for egen regning i overensstemmelse
med Rådets forordning (EØF) nr. 684/92 af 16. marts 1992 (adgang til
markedet), jf. bekendtgørelse om buskørsel.

Stk. 4. Endvidere må en person med bopæl her i landet føre et
motorkøretøj, der stilles til rådighed af en virksomhed eller et fast
driftssted, der er beliggende i udlandet, med henblik på enten
erhvervsmæssig anvendelse eller erhvervsmæssig og privat anvendelse i
det pågældende udland og her i landet. Beskæftigelse ved virksomheden
eller det faste driftssted skal udgøre den pågældende persons
hovederhverv. Det er en forudsætning for kørslen, at de statslige
told- og skattemyndigheder efter ansøgning har meddelt tilladelse til,
at der betales registreringsafgift af køretøjet efter de særlige
regler herom. Tilladelsen skal medbringes i motorkøretøjet under
kørslen her i landet og på forlangende vises til politiet.
Motorkøretøjet må alene føres af den person, som er omfattet af
tilladelsen, eller af personer, der hører til den pågældendes
husstand.

Stk. 5. Personer med bopæl her i landet må føre et motorkøretøj,
der er registreret til taxikørsel (hyrekørsel) i udlandet. Personen må
her i landet udelukkende anvende motorkøretøjet til erhvervsmæssig
personbefordring. Det er en forudsætning for kørslen, at de statslige
told- og skattemyndigheder efter ansøgning har meddelt tilladelse til
fritagelse for afgift af køretøjer efter de særlige regler herom.
Tilladelsen skal medbringes i motorkøretøjet under kørslen her i
landet og på forlangende vises til politiet.

Stk. 6. Personer med bopæl her i landet, der er beskæftiget i
automobilværksteder, automobilservicestationer, parkeringsanlæg,
automobilfirmaer, automobiludlejningsfirmaer, motororganisationer,
redningskorps, speditionsfirmaer, skibsmæglerfirmaer, rederier og
hoteller, kan føre motorkøretøjer, der er registreret i udlandet, og
som er indført af ejeren (brugeren) eller en anden berettiget, hvis
kørslen alene finder sted i forbindelse med køretøjets afhentning,
udbringning, afprøvning, parkering, klargøring, afskibning eller
hjemtransport.

Stk. 7. Centralregisteret kan, eventuelt på nærmere fastsatte
vilkår, give personer med bopæl her i landet tilladelse til at benytte
udenlandske køretøjer til kørsel her i landet, hvis

1) et køretøj køres i transit direkte fra indførselsstedet til
udførselsstedet, eller

2) et køretøj, der i henhold til en forsikringsaftale er stillet til
rådighed for den pågældende person, efter at vedkommendes eget køretøj
er havareret i forbindelse med kørsel uden for landet, køres direkte
fra grænsen til bopælen og videre til afleveringsstedet.

Køretøjet anvendes uden for Danmark

§ 116. Hvis et køretøj, der skal registreres efter § 114, ganske
overvejende anvendes uden for landets grænser, og der i øvrigt
foreligger ganske særlige grunde til ikke at kræve det registreret her
i landet, kan Centralregisteret tillade, at køretøjet benyttes her i
landet uden dansk registrering.

Stk. 2. Tilladelse efter stk. 1 kan kun meddeles til privat
kørsel. Tilladelse til erhvervsmæssig kørsel kan dog gives til

1) køretøjer, som er særligt indrettet til demonstrationskørsel, når
kørslen finder sted i dette formål. Tilladelsen kan gives i indtil 60
dage inden for 12 måneder,

2) importører og forhandlere i forbindelse med demonstration for
forhandlere og presse af nye køretøjsmodeller, der er stillet til
rådighed af fabrikanten eller dennes repræsentant, hvis ansøgeren ikke
råder over et tilsvarende registreret eller uregistreret køretøj her i
landet. Tilladelse kan gives i indtil 30 dage for hver ny
køretøjsmodel, eller

3) journalister med motorstof som hovedområde til prøvekørsel af nye
modeller, der er stillet til rådighed af importøren, forhandleren,
fabrikanten eller dennes repræsentant. Tilladelsen gives i indtil 14
dage for hver ny køretøjsmodel.

Stk. 3. Centralregisteret fastsætter i hvert enkelt tilfælde
vilkårene for tilladelsen, herunder en tidsbegrænsning af tilladelsen.
Tilladelsen skal medbringes under kørsel her i landet og på
forlangende forevises for politiet.

Kortvarigt ophold i Danmark

§ 117. Hvis ejerens (brugerens) ophold her i landet må antages kun at
vare kort tid udover tidspunktet for registreringspligtens indtræden,
kan køretøjet af Bilinspektionen godkendes betinget. Dette gælder kun,
hvis Bilinspektionen skønner, at køretøjet midlertidigt kan benyttes
uden fare, selv om det på enkelte punkter ikke er i forskriftsmæssig
stand.

Stk. 2. Hvis køretøjet godkendes til midlertidig anvendelse,
anføres det på anmeldelsesblanketten, at køretøjet er betinget
godkendt i medfør af stk. 1. Det anføres på registreringsattesten og i
registeret, at godkendelsen er midlertidig.

Stk. 3. De statslige told- og skattemyndigheder kan efter
ansøgning tillade, at afgiften af et registreringspligtigt
motorkøretøj, der registreres med henblik på tidsbegrænset anvendelse
her i landet, betales efter særlige regler herom, når motorkøretøjet
tilhører en udlænding og af denne benyttes her i landet under et
tidsbegrænset ophold. Tilladelsen skal medbringes under kørslen her i
landet og på forlangende vises til politiet. Motorkøretøjet må alene
føres af den person, som er omfattet af tilladelsen, eller af
personer, der hører til den pågældendes husstand.

§ 118. Køretøjer, der er lovligt registreret i udlandet, og som ikke
er undergivet dansk registreringspligt, kan ikke registreres her i
landet.

Fra : Nikolai R. jensen

Dato : 19-08-07 22:35

> [...]
>
> § 118. Køretøjer, der er lovligt registreret i udlandet, og som ikke
> er undergivet dansk registreringspligt, kan ikke registreres her i

kan godt være det bare er mig der ikke har nærlæst det godt nok...

men kan ikke finde reglen for en dansker bosat i tyskland som har en tysk
indregistreret bil som kommer til danmark i den bil...

Fra : Jonas Kofod

Dato : 19-08-07 22:40

Nikolai R. jensen skrev:
> [...]
>
> men kan ikke finde reglen for en dansker bosat i tyskland som har en tysk
> indregistreret bil som kommer til danmark i den bil...

En dansker bosat i Tyskland er i lovens forstand "ikke bosat i landet"
eller tysker om man vil. Så vil du finde det i den første del af det
citerede.

Fra : Nikolai R. jensen

Dato : 19-08-07 22:46

"Jonas Kofod" <news@jlkofod.dk> skrev i en meddelelse

> [...]
>
> En dansker bosat i Tyskland er i lovens forstand "ikke bosat i landet"
> eller tysker om man vil. Så vil du finde det i den første del af det

men snakker vi så max 14 dages ophold eller hvad???

Fra : N_B_DK

Dato : 19-08-07 23:21

> men snakker vi så max 14 dages ophold eller hvad???

Søg hjælp. (og her mener jeg medicinsk hjælp, det hvide snit måske, selvom
det såvidt jeg ved meget sjældent udføres i dk nu, kan de vel godt gøre en
undtagelse med dig)

--
MVH. N_B_DK
LTO robot købes.

Fra : N_B_DK

Dato : 19-08-07 23:20

> kan godt være det bare er mig der ikke har nærlæst det godt nok...
>
> men kan ikke finde reglen for en dansker bosat i tyskland som har en
> tysk indregistreret bil som kommer til danmark i den bil...

Måske du ikke skulle gætte så meget ? hvorfra ve du at ejeren af bilen bor i
tyskland ? roder du også i folks skraldespande ? kigger ind af deres vinduer
? har du fået undersøgt brugte kondomer for undersøge om evt. sygdomme ?`har
du fået undersøgt dig selv for at være psykopat ?

--
MVH. N_B_DK
LTO robot købes.

Fra : N_B_DK

Dato : 19-08-07 23:12

> [...]

> troede at hvis man var dansker og havde sådan en bil så måtte man
> køre til og fra arbejde i dk i den og intet andet....

FÅ dig dog for fanden et liv din taber.

--
MVH. N_B_DK
LTO robot købes.

Fra : jan@bygteknik.dk

Dato : 19-08-07 23:32

"Nikolai R. jensen" <ng@spritstiv.dk> skrev :

>har set en pige komme ud af den
>op til flere gange med bilka poser og alt muligt andet skrammel...

1: ser hun godt ud ?

2: well - jeg er alligevel i din gade i morgen - så hvis hun er der,
kan jeg da på dine vegne lige spørge hende om hvad hun dog laver,
såfremt bilen er der ;)

--
Jan_stevns

Fra : Nikolai R. jensen

Dato : 19-08-07 23:38

<jan@bygteknik.dk> skrev i en meddelelse

> 1: ser hun godt ud ?

næææ hun var små fed...

> 2: well - jeg er alligevel i din gade i morgen - så hvis hun er der,
> kan jeg da på dine vegne lige spørge hende om hvad hun dog laver,
> såfremt bilen er der ;)

du behøver ikke spørge på mine vegne... det klarer jeg selv hvis jeg finder
det nødvendigt at spørge...!

Fra : N_B_DK

Dato : 19-08-07 23:42

> næææ hun var små fed...

Arhh du er misundelig over hun er mindre end din tilkalde luder ?

> du behøver ikke spørge på mine vegne... det klarer jeg selv hvis jeg
> finder det nødvendigt at spørge...!

Ja det gør du jo ikke, du vil hellere se dem få problemer end at smale dine
nosser og spørge dem direkte som en mand (det med du skulle samle dine
nosser op, var en fejl, du har jo ingen)

--
MVH. N_B_DK
LTO robot købes.

Fra : jan@bygteknik.dk

Dato : 20-08-07 07:40

"Nikolai R. jensen" <ng@spritstiv.dk> skrev :

>næææ hun var små fed...

Småfed og småfed er jo så mange ting - nogle er til de lidt buttede
typer

>du behøver ikke spørge på mine vegne...

Det gør jeg nu alligevel - for en god ordens skyld, skylder jeg hende
nok også at gøre hende opmærksom på hvem det er, der har gjort det
halve af usenettet opmærksom på hendes tilstedeværelse i Sct Jørgens
Gade....

>......det klarer jeg selv hvis jeg finder det nødvendigt at spørge...!

Det forekommer mig lidt spøjst at du henvender dig til polisen, og
gruppen - inden du lige daffer hen og spørger hende selv.

Der er en reel mulighed for at hun bedst af alle ved noget ;)

--
Jan_stevns

Fra : Nikolai R. jensen

Dato : 20-08-07 14:34

> Småfed og småfed er jo så mange ting - nogle er til de lidt buttede
> typer

øhh og?

> [...]
> nok også at gøre hende opmærksom på hvem det er, der har gjort det
> halve af usenettet opmærksom på hendes tilstedeværelse i Sct Jørgens

ej altså... kunne du finde ud af at køre en whois på domænet spristiv.dk ?
uha du er dyyyygtig!

helt ærligt... tror du ikk jeg er ligeglad? hvis jeg var interesseret i at
være anonym... så brugte jeg nok ikk den email addrtesse her... så lad nu
være med at tro du akn spille smart med det der...!

> Det forekommer mig lidt spøjst at du henvender dig til polisen, og
> gruppen - inden du lige daffer hen og spørger hende selv.

jeg får ikke penge for at undersøge hvordan tingene hænger sammen..... det
gør politiet... de sagde reglerne var 180 dage... ok sagde jeg... spurgte så
her om det kunne passe.-.. og det er der åbenbart ingen der ved om det
kan.....

> Der er en reel mulighed for at hun bedst af alle ved noget ;)

ja... og næste gang du ser en mulig tyv spørger du da os lige ham om han er
en tyv....

> --

lille jan... næste gang du vil lege smart overfor mig... så skal der altså
helt andre metoder til før jeg kan gøre andet end at grine hånlæigt af dig!

Fra : jan@bygteknik.dk

Dato : 20-08-07 20:26

"Nikolai R. jensen" <ng@spritstiv.dk> skrev :

>lille jan... næste gang du vil lege smart overfor mig... så skal der altså
>helt andre metoder til før jeg kan gøre andet end at grine hånlæigt af dig!

Hvis du skal tages blot en smule seriøst, kan du starte med at lære
tegnsætning og stavning.

--
Jan_stevns

Fra : -= JF =-

Dato : 20-08-07 21:41

jan@bygteknik.dk skrev:

> Hvis du skal tages blot en smule seriøst, kan du starte med at lære
> tegnsætning og stavning.

Der skal edderbankeme sættes mange kommaer og punktummer for at ændre på
hans seriøsitet

--
Mvh. John

Fra : Per Henneberg Kriste~

Dato : 29-08-07 19:22

<jan@bygteknik.dk> skrev i meddelelsen

> Hvis du skal tages blot en smule seriøst, kan du starte med at lære
> tegnsætning og stavning.

Seriøst er uden t i din sætning :)

--
Per

Fra : jan@bygteknik.dk

Dato : 29-08-07 22:13

"Per Henneberg Kristensen" <phk_fjern_@esenet.dk> skrev :

>Seriøst er uden t i din sætning :)

Nejda - jeg huskede t'et ;)

--
Jan_stevns

Fra : Nikolai R. jensen

Dato : 20-08-07 15:03

> [...]
> Gade....

> Det forekommer mig lidt spøjst at du henvender dig til polisen,

kom lige til at tænke på den her... : jeg ser en MULIG forbrydelse... og
kontakter dem der skal opklare om der foregår en forbrydelse eller ej... kan
ikke se problemet!

ög nu røg du på min blók liste... mit tlf. kan du jo... så ring hvis du har
mere at tude over lille dreng:)

Fra : John

Dato : 20-08-07 15:58

Nikolai R. jensen skrev:

> ög nu røg du på min blók liste... mit tlf. kan du jo... så ring hvis du har
> mere at tude over lille dreng:)

Hvorfor forestiller jeg mig en lille splejs ved navn Nikolai der kun er
stor i kæften bag skærmen :)

Fra : Nikolai R. jensen

Dato : 20-08-07 16:07

> Hvorfor forestiller jeg mig en lille splejs ved navn Nikolai der kun er
> stor i kæften bag skærmen :)

forestil du dig bare hvad du vil....

Fra : -= JF =-

Dato : 20-08-07 18:10

John skrev:

> Hvorfor forestiller jeg mig en lille splejs ved navn Nikolai der kun er
> stor i kæften bag skærmen :)

Uanset hans fysiske størrelse, så er han bare en lille-bitte mandsling.

--
Mvh. John

Fra : Nikolai R. jensen

Dato : 20-08-07 18:27

> Uanset hans fysiske størrelse, så er han bare en lille-bitte mandsling.

jep

Fra : John Sahl

Dato : 22-08-07 08:31

Nikolai R. jensen wrote:
> ög nu røg du på min blók liste... mit tlf. kan du jo... så ring hvis
> du har mere at tude over lille dreng:)

Der er ikke meget nyt i dit liv hva?

--
John Sahl
Racing on the streets is like competing in the special olympics - it doesn't

Fra : urlex

Dato : 20-08-07 13:48

On 20 Aug., 01:16, "N_B_DK" <N_B_DKS...@hotmail.com> wrote:

> [...]
> må virkelig have det dårligt med dig selv med den væremåde du lægger for

I skal ikke være så misundelige - Jeg kører selv i en udenlandsk EU-
nr.pladebil - hvilken land og nr. er udesagt !
Dem der kan finde ud af reglerne gør det eks. jeg opholder mig
ikke 183 dage om året i jeres regnfulde DK
vh urlex

Fra : Nikolai R. jensen

Dato : 20-08-07 14:35

"urlex" <rolex6996@kokage.dk> skrev i en meddelelse
> [...]

Dem der kan finde ud af reglerne gør det eks. jeg opholder mig
ikke 183 dage om året i jeres regnfulde DK

det handler ikke om misundelse for mig... det handler bare om at vi alle
skal være med til at betale for tingene....!

udover det... så fatter jeg ikke folk der gider flytte til tyskalnd eller
hvad ved jeg bare for at have en fed vogn at køre i... synes sgu det er
pinligt!

Fra : -= JF =-

Dato : 20-08-07 18:06

Nikolai R. jensen skrev:

> udover det... så fatter jeg ikke folk der gider flytte til tyskalnd eller
> hvad ved jeg bare for at have en fed vogn at køre i... synes sgu det er
> pinligt!

Det er pinligt at du ikke har andet at gå op i!
Det er pinligt at du pr. automatik tror at der er snyd involveret i en
tysk bil.
Det er pinligt at du er så indskrænket at du tror at folk flytter
udenlands, blot for at få bedre bil.
Det er pinligt at du udstiller dig som det er tilfældet her!

--
Mvh. John

Fra : Nikolai R. jensen

Dato : 20-08-07 18:27

> [...]
> udenlands, blot for at få bedre bil.
> Det er pinligt at du udstiller dig som det er tilfældet her!

ok

Fra : Peter

Dato : 21-08-07 00:03

"Nikolai R. jensen" <ng@spritstiv.dk> skrev i en meddelelse

synes sgu det er pinligt!

Der er kun en her der er pinlig, og det er dig.
Jeg hader stikker svin, for bag deres hellige facade er de ikke en skid
bedre end andre.

Peter

Fra : N_B_DK

Dato : 21-08-07 00:37

"Nikolai R. jensen" <ng@spritstiv.dk> wrote in message

> det handler ikke om misundelse for mig... det handler bare om at vi
> alle skal være med til at betale for tingene....!

SLudder, du er rendyrket misundelse.

> udover det... så fatter jeg ikke folk der gider flytte til tyskalnd
> eller hvad ved jeg bare for at have en fed vogn at køre i... synes
> sgu det er pinligt!

Nej din opførsel er pinlig.

--
MVH. N_B_DK
LTO robot købes.

Fra : NG

Dato : 20-08-07 21:58

http://www.bilgalleri.dk/html/for_messageDetail.asp?MSG_ID=222055

Fra : Nikolai R. jensen

Dato : 20-08-07 22:14

"NG" <hvis_du_vil_maile_til_mig_saa_@spoerg_foerst.com> skrev i en
meddelelse news:46ca0055$0$78109$edfadb0f@dread15.news.tele.dk...
> "Nikolai R. jensen" <ng@spritstiv.dk> skrev i en meddelelse

> http://www.bilgalleri.dk/html/for_messageDetail.asp?MSG_ID=222055

OG?????

Fra : Nikolai R. jensen

Dato : 20-08-07 22:16

"NG" <hvis_du_vil_maile_til_mig_saa_@spoerg_foerst.com> skrev i en
> [...]

men ok... kan nu se hvorfor folk er anonyme herinde... damm der er mange
mærkelig mennesker her!!!!!

så det var desværre mit sidste indlæg som den jeg er... fremover... der kan
jeg være DIG!:)

Fra : jan@bygteknik.dk

Dato : 20-08-07 22:17

"NG" <hvis_du_vil_maile_til_mig_saa_@spoerg_foerst.com> skrev :