Udlægning af bøje
Fra : Preben Andersen

Dato : 18-08-07 12:38

Jeg har tænkt mig at udlægge en bøje til at fortøje en båd ved ca. 6
meter ude i vandet målt fra stranden. Naboen mener ikke, at jeg må lægge
bøjen ud for hans grund, men jeg mener ikke at naboen kan bestemme over
vandområdet. Hvad siger eksperterne i denne gruppe? Er der en lov, der
siger noget om det?

--
Venlig hilsen
Preben

Fra : Holst

Dato : 18-08-07 12:44

Preben Andersen wrote:

> [...]
> bøjen ud for hans grund, men jeg mener ikke at naboen kan bestemme over
> vandområdet. Hvad siger eksperterne i denne gruppe? Er der en lov, der

Jeg vil ikke tro, at din nabo har noget som helst at skulle have sagt i
den anledning.

Derimod kan det godt være, at du skal søge tillades til udlægningen hos
Farvandsvæsenet, Overgaden o. Vandet 62 B, 1415 København K.,
http://www.fomfrv.dk/