Terminator 3....
Fra : Jesper Winding

Dato : 09-07-01 15:01

Terminator 3: Det går langsomt, men det går fremad!
Carrie-Anne Moss skal være kæp i Ah-Nulds hjul. Mostow favorit til
instruktørstolen
Af Steffen Kjelds

Det er efterhånden et lille års tid siden, at Arnold Schwarzenegger sagde ja
til at medvirke i Terminator 3: Rise of the Machines (stadig en
arbejdstitel), men det er endnu ikke lykkedes at finde en instruktør.
Favoritten til jobbet lige p.t. er instruktøren Jonathan Mostow, der har
haft pæn succes med Breakdown i 1997 og senest ubådsdramaet U-571. Ifølge
Empireonline klikker han bedst med Ah-nuld og de to producere Mario Kassar
og Andrew Vajna. Men producerne og det østrigske muskelbundt har (og har
haft) et væld af andre instruktører i kikkerten, deriblandt: Christian
Duguay (The Art of War), David Fincher (Fight Club), Ridley Scott
(Gladiator), Roland Emmerich (Independence Day, The Patriot) og så
selvfølgelig James Cameron (Terminator 1+2, Titanic), som tidligt takkede
nej.

Som tidligere nævnt i Arnie-news her på sitet skal den gamle terminator i
treeren op imod en kvindelig terminator. Dén rolle - er det just kommet
frem - har Matrix-stjernen Carrie-Anne Moss lagt beslag på. Sammen med Moss
og Schwarzenegger er Edward Furlong eneste anden skuespiller, der indtil
videre er med på rollelisten. Han skal (ligesom i toeren) spille John
Connor, menneskenes revolutionære forkæmper.

Copyright FilmReactor 2001

http://www.dvdreactor.net/nyheder/nyhed.asp?NewsID=2156

Nogen der glæder sig? frygter fiasko?

-=JESPER=-

Fra : Fromm

Dato : 09-07-01 18:09

> [...]
> videre er med på rollelisten. Han skal (ligesom i toeren) spille John
> Connor, menneskenes revolutionære forkæmper.

Jeg må nok sige at jeg er meget skeptisk... det minder mig om aliens
triologien som jo egentlig blev afsluttet, men hvor der alligevel skulle
laves en 4'er..
Historien om maskinerne ER afsluttet, og jeg frygter hvilken ting de vil
bære historien videre på :|

> -=JESPER=-

Fromm

Fra : Soren Vestergaard

Dato : 09-07-01 18:22

Det engelske blad SFX skriver, at Van Diesel fra Pitch Black skulle være
med, som en tredje terminator. SÅ blev jeg skeptisk... Pitch Black er ikke,
IMØ, den bedste film i verden...
- SodaKing

Jesper Winding <jesperw@privat.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:3b49b90b$0$246$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk...

Fra : Popeye

Dato : 09-07-01 20:35

Det er jo rart at vide, at de gør det for film kunsten og ikke pengene.

Peter

"Meddelelsen er stavekontroleret.
Evt. stavefejl er opstået under transmission."

:

Fra : Christian

Dato : 11-07-01 16:39

Jeg havde håbet på at Terminator 3 vil komme til at forgå i fremtiden - Det
kunne være godt at se hvordan de bekæmpede robotterne og hvordan John kommer
ind til Tidsmaskinen....Det skulle være noget i den retning....Så ødelægger
de hellere ikke historien !

Fra : Kim Voss Schrader

Dato : 11-07-01 23:55

Hej!

Christian wrote:

> [...]
> ind til Tidsmaskinen....Det skulle være noget i den retning....Så ødelægger

Jep, det ville være for sejt. Det er egentligt længe siden der har været en
"realistisk" fremtidsfilm... 12 Monkeys og Aliens står frem i min hukommelse.
Førstnævnte har teknologi baseret på nutidens teknologi, hvilket passer til
filmen og sidstnævnte har de absolut sejeste våben i en sci-fi film nogensinde.
Man undres over hvorfor der ikke findes håndholdte våben på steadycam :)

--
Regards / M.v.h. Kim Voss Schrader

"Information wants to be free"

Fra : Niels Søndergaard

Dato : 12-07-01 09:00

"Jesper Winding" <jesperw@privat.dk> skrev i en meddelelse

> Carrie-Anne Moss skal være kæp i Ah-Nulds hjul.

Ja, for Famke Janssen takkede nej til rollen. Øv! Øv! Øv!

Men Carrie er nu ikke noget skidt alternativ.

mvh
Niels Søndergaard

Fra : John Hinge

Dato : 12-07-01 10:22

"Niels Søndergaard" wrote:

> "Jesper Winding" <jesperw@privat.dk> skrev i en meddelelse

> Ja, for Famke Janssen takkede nej til rollen. Øv! Øv! Øv!
>
> Men Carrie er nu ikke noget skidt alternativ.

Klart, men Famke.. *suhuhuuk* Hun er altså en kæk lille hollandsk
pige, som bare går ind i hjertet på en med træsko på.
Hvem husker ikke det formildende aspekt ved Goldeneye : Xenia
Onatopp ? Sikke en krammer hun ku gi.

--
John Hinge - shayera / .sPOOn.
"Buffy I love you...... Oh God No!" Spike, Buffy tVs

Fra : Christian

Dato : 12-07-01 13:20

Hvordan vil Arnold smadre hende så - Det skulle ikke undre mig at i
slutningen i Terminator 3 at de kommer og slås - Hvordan vil Arnold klare en
hård tøz som hende.....

Fra : Fenris

Dato : 14-07-01 23:02

From "Niels Søndergaard" <ns@post.cybercity.dk> came:

>"Jesper Winding" <jesperw@privat.dk> skrev i en meddelelse

>Ja, for Famke Janssen takkede nej til rollen. Øv! Øv! Øv!
>
>Men Carrie er nu ikke noget skidt alternativ.

Jeg havde nu ellers håbet på at der var bare en lille smule sandhed
i rygterne om at Yancy Butler og Angelina Jolie skulle dobbelt-teame
muskelbundet. Men det var også et longshot.

--
Thomas Hejl Pilgaard | <mailto:Fenris@DeathsDoor.com>=-=<ICQ#: 23729247>
Kollegievej 7 - 35 | -------------------------------------------------

Fra : Hajaj®

Dato : 14-07-01 19:15

On Mon, 9 Jul 2001 16:01:23 +0200, "Jesper Winding"
<jesperw@privat.dk> wrote:

>Terminator 3: Det går langsomt, men det går fremad!
>
>http://www.dvdreactor.net/nyheder/nyhed.asp?NewsID=2156
>
>Nogen der glæder sig?

Ja.

>frygter fiasko?

Ja.
--
Hajaj®
hajaj@webhiker.remove.dk

Boycott the 2008 Olympics

Fra : sniper_Nolight

Dato : 15-07-01 13:16

Hvis Roland Emmerich laver den så brækker jeg mig, den mand kan ødelægge de
mest oplagte filmsucces'er!
.... bare lige en konstatering... bare at tænke på "Independence Day" ...
uuuhh jeg bli'r dårlig

Fra : Ole Alm

Dato : 15-07-01 13:36

"sniper_Nolight" <sniper_nolight@pc.dk> wrote in message
> [...]
> mest oplagte filmsucces'er!
> ... bare lige en konstatering... bare at tænke på "Independence Day" ...

ID4 var vel ok, men Stargate, Godzilla og Patriot, .........opkast!

Fra : sniper_Nolight

Dato : 15-07-01 13:42

"> ID4 var vel ok, men Stargate, Godzilla og Patriot, .........opkast!
Ja!

Men du må da indrømme at når man lige snupper et rumskib og fiser op med en
bærbar pc og "lige" uploader en virus til et totalt fremmed computer system
så hopper kæden af... eller er der en logisk sammenhæng jeg ikke har
set?.... ellers er vi enige!
sniper_Nolight

Fra : Nikolaj Borg

Dato : 15-07-01 14:19

> [...]
system
> så hopper kæden af... eller er der en logisk sammenhæng jeg ikke har

Det var helt klart nødvendigt at inddrage virus-delen: Filmen bygger jo i
det store hele på sci-fi-klassikere, herunder især klodernes kamp. Hvordan
vil du kopiere denne film uden at have et virus-element med i klimakset?

/Nikolaj

Fra : sniper_Nolight

Dato : 15-07-01 14:21

> [...]
> vil du kopiere denne film uden at have et virus-element med i klimakset?

Se det havde jeg ikke med i mine overvejelser da jeg sablede den ned!..LOL
hygge... sniper_Nolight

Fra : Jens Thomsen

Dato : 15-07-01 15:04

Nikolaj Borg <nSiPkAoMl@jborg.dk> skrev i en
nyhedsmeddelelse:3b5197c3$0$908$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk...

> [...]
> vil du kopiere denne film uden at have et virus-element med i klimakset?

God pointe. ID4 er mere eller mindre et forsøg på at genoplive den
klassiske, amerikanske B-science fiction-film fra 50'erne (og så kan
Emmerich påstå, at han var mere fokuseret på krigsfilm, alt det han vil...).
Vi får alle stereotyperne, inkl. den patriotiske (koldkrigs-) tale og den
gale forsker. Sammenligner man ID4 med andre genrefilm, kan jeg altså ikke
finde nævneværdige problemer. Og suspenseklipningen i den første halve time
hører IMO blandt 90'ernes bedste.

MVH
Jens

Fra : Nikolaj Borg

Dato : 15-07-01 15:37

"Jens Thomsen" <v1707@groenjord.dk> wrote in message
> Sammenligner man ID4 med andre genrefilm, kan jeg altså ikke
> finde nævneværdige problemer. Og suspenseklipningen i den første halve
time
> hører IMO blandt 90'ernes bedste.

Det var den første film, jeg så i CineCity I århus, og for mig var det en
glimrende oplevelse. IMØ var filmen ganske effektiv, selvom jeg havde glemt
filmen før jeg var ude af biffen.

/Nikolaj