Bødestraf speedbåd
Fra : jack

Dato : 29-07-07 11:19

Hej gruppe!!

Jeg ville høre hvor jeg kan finde noget om bødestraffen for at sejle (plane)
i et område hvor det ikke er tilladt, samt bøden for ikke at have nok
redningsveste ombord og ikke mindst medbringe speedbådskørekort, grunden til
at jeg ønsker af vide det er at jeg blev stoppet igår, og selv ikke de kære
betjente kunne give mig svar på hvad det koster, jeg har nu søgt lidt her og
der men kan ikke finde noget.
håber der er en venlig sjæl der har et link eller noget???

JW

Fra : blue

Dato : 29-07-07 11:35

http://dr.dk/Regioner/Fyn/Nyheder/Svendborg/2007/04/02/175005.htm?wbc_purpose=update+-+81k+-

http://www.politi.dk/da/servicemenu/baggrund/sejlendepolitireportage_19062007.htm

http://www.sejlsport.dk/sw19455.asp

Fra : Andersen [3650]

Dato : 29-07-07 19:04

> [...]
> søgt lidt her og der men kan ikke finde noget.
> håber der er en venlig sjæl der har et link eller noget???

Føj for en dyr tur
Som jeg ser det efter at have læst blue's links:

Plane = 1500,-
Ikke speedbådkørekort = 500,-
Manglende vest = 600,- pr manglende vest.

Det kunne godt være det kan betale sig at få gjort
noget ved forholdene. Jeg skal om ikke andet

Fra : Ukendt

Dato : 29-07-07 19:09

> Ikke speedbådkørekort = 500,-

Som jeg læste det, var de 500 hvis man havde glemt det.
Der står ikke noget om prisen hvis man ikke har det.

Allan

Fra : JBH

Dato : 29-07-07 21:21

"AW" <allan[snabela]malwis[prik]dk> skrev i en meddelelse

> Som jeg læste det, var de 500 hvis man havde glemt det.
> Der står ikke noget om prisen hvis man ikke har det.

Hvis båd er at sammenligne med bil, så 5000kr

http://www.sikkertrafik.dk/119c3e80

mvh
JBH

Fra : JBH

Dato : 29-07-07 21:22

"AW" <allan[snabela]malwis[prik]dk> skrev i en meddelelse

> Som jeg læste det, var de 500 hvis man havde glemt det.
> Der står ikke noget om prisen hvis man ikke har det.

Fandt lige den her side

http://www.ulnits.dk/baade/frame229.htm

Dvs 3000kr

mvh
JBH

Fra : Andersen [3650]

Dato : 29-07-07 22:05

"AW" <allan[snabela]malwis[prik]dk> skrev i en meddelelse

> Som jeg læste det, var de 500 hvis man havde glemt det.
> Der står ikke noget om prisen hvis man ikke har det.

Dælme så. Den svipsede i forbifarten.
Gad vide om jeg ikke får ringet til policen, for
nu er min nysgerrighed tændt. *GGG*

Fra : Andersen [3650]

Dato : 29-07-07 22:13

"Andersen [3650]" <siger@det.ikke> skrev i en meddelelse
> Dælme så. Den svipsede i forbifarten.
> Gad vide om jeg ikke får ringet til policen, for
> nu er min nysgerrighed tændt. *GGG*
Ja policen er så heller ikke specielt gode
på det område, men jeg ved nu hvor jeg skal
henvende mig i morgen tidlig, og så skal i nok
få det rette svar. Jeg finder alle taksterne der
har været inde over denne tråd.
PLANE
MANGLENDE VEST
MANGLENDE STYREBREV
GLEMT STYREBREV

Er der flere i vil have med så kom frisk.

Fra : Andersen [3650]

Dato : 30-07-07 18:21

"Andersen [3650]" <siger@det.ikke> skrev i en meddelelse
PLANE = 1500,-
MANGLENDE VEST = 600,- pr. næse
MANGLENDE STYREBREV = 3000,- (første gang)
GLEMT STYREBREV = 500,-

Hold da ferie for en gang rundringning for et par
sølle oplysninger. Det er sq næsten ligesom at
henvende sig på kommunen
Jeg gik og havde en ide om at politifolk havde en
bred almen viden om alt vedr. etaten, men næææ
nej. De ved lidt om det de arbejder med og så absolut
ikke en pind mere. Selv omstillingen på politigården
vidste ikke hvor de skulle stille mig hen.
Så jeg unlod at få oplysningerne dokumenteret, men
har taget oplysningerne for troende