befordrings godtgørelse
Fra : cocktail

Dato : 09-07-01 13:48

jeg skal bruge afstanden mellem Hindegade i KBH K til Vangedehuse ved
Kildebakke station, med henblik på ansøgning om befordringsgodtgørelse.
En evt. henvisning til en database hvor jeg kan finde oplysningen selv,
vil også være fint.

På forhånd tak
Bolette_w@yahoo.dk

http://www.kandu.dk/

Fra : Erik G Christensen

Dato : 09-07-01 15:21

http://www.krak.dk

--
Regards Erik G Christensen
Adviser for danish farmers, economy

Fra : Kristian Hansen

Dato : 12-07-01 08:16

On Mon, 09 Jul 2001 12:48:05 GMT, "cocktail" <cocktail.news@kandu.dk>
wrote:

> [...]
>Kildebakke station, med henblik på ansøgning om befordringsgodtgørelse.
>En evt. henvisning til en database hvor jeg kan finde oplysningen selv,

Du kan lægge ruten på www.krak.dk eller www.shellgeostar.dk - der står
afstanden også.

-kristian-

Fra : cocktail

Dato : 12-07-01 20:39

Tak for en god og præcis besvarelse af mit spørgsmål. Det har ført til
at jeg har fundet ud af afstanden.
-Cocktail.

http://www.kandu.dk/

Fra : Erik G Christensen

Dato : 12-07-01 21:12

cocktail wrote:

> Tak for en god og præcis besvarelse af mit spørgsmål. Det har ført til
> at jeg har fundet ud af afstanden.

Takker, skal da fremover undlade at vejlede

Fra : Jørgen Madsen

Dato : 25-07-01 00:50

Sur? ;)

Mvh. Jørgen Madsen