Hvornår kan forventes politirapportering
Fra : Bo Warming

Dato : 04-07-07 10:07

Betjentene der besøgte mig i søndags gav ikke udtryk for at jeg kan gøre
noget selv for at mindske voldsrisiko, udover at kamouflere det afbrændte.
----------------------

Lovlig graffiti-kunst.

Godt at der eksperimenteres med legal graffiti på kommunale mure, for nu har
det offentlige i århundreder kedet os med ensfarvethed, så nu bør
mangfoldigheden have en chance.

Glistrup værdsatte tekst-grafitti som ytringsfrihed, men satte skel mellem
forståelige budskaber og uæstetiske , egoistiske "tags", der bør renses væk
og evt straffes.

Ejer man som jeg sit hus, har men eneret på at dekorere huset og
plankeværket mod gaden efter egen smag, og når der anmeldes om hærværk, bør
politiet sætte overvågnings-kameraer op, helt som de gør ved
integrationsminister Rikke Hvilshøjs afbrændte carport.

BZ og muslimer er ret slemme med både ildspåsættelse og personangreb mod mit
graffiti-kunstværk, som ikke rummer nogen krigerklæring mod nogen, således
som muslimkvinders slør gør imod os vantro.

Præster kan blive fyret, hvis de tager præstekjolen på andre steder end hvor
den hører hjemme, og muslimkvinder bør kunne få frataget deres socialhjælp,
når de opflammer til had og vold imod os vantro.

De har total religionsfrihed, mens de bor her, selvom det er om hellig krig,
men de må begrænse had-symboler til eget private område,

Ingen har voldeligt angrebet kvinderne for deres krigspropaganda, men min
pacifistiske folkeoplysning rammes af vold og pyromani, og politiet slår det
hen med, at jeg har nok "et game" kørende med mine fjender. Har Danmark
brug for fjender, overhovedet?.

Vi gør en barnhjertighedsgerning for hjemlandene ved at returnere muslimer,
der nu har oplevet ytringsfrihed og lært moderne teknologi og kan lære det
fra sig, hvor det er tiltrængt.

En kriminalassistent , Jeppe Christensen, afslørede sin/korpsets
fascistiske apartheid-tendens , da han som svar på, at et ministers hjem
beskyttes med overvågning, men ikke mit, idet han svarede til mig, at jeg jo
blot kunne sørge for at blive miniser, hvis jeg også ville have beskyttelse.
Han er sat på sagen Bjelkes Alle 46 hærværket og skal respektere, at der er
lighed for loven, og hvis Dronning Margrete voldes imod, er det ikke en
alvorligere sag, end hvis en bums voldes imod.

Han må have hørt om den grundlov vi fik i 1849, som afskaffede privilegier,
eller ?

(Jo , jeg ved godt, at i en krise-situation med akut resourcemangel, skal
lederskab beskyttes før de underordnede, men det er der ikke tale om her.)

Bo Warming, Bjelkes Alle 46, Nørrebro, 35861000