Boligydelse til privat andelsbolig ?
Fra : KE Kofod / 7100

Dato : 01-07-07 19:34

Hej.
Er der her i denne ng der kender noget til beregningsmåden til subject ?.
Er der en hjemmeside hvor dette kan beregnes ?.
Jeg flyttede fra en lejerbolig på 110m3 og til en andelsbolig på 111m3
jeg fik til lejerbolig 1463 kroner og til andelsboligen får jeg nu 882
kroner, så vidt jeg kan finde ud af skulle der ikke være forskel i
beregningen på en andelsbolig kontra lejeboligen.
Er det rigtigt ?.
Mvh.
KE Kofod.

Fra : Inger Pedersen

Dato : 01-07-07 20:49

"KE Kofod / 7100" <dytbaat@hergaardetgodt.dk> skrev i en meddelelse
> Hej.
> Er der her i denne ng der kender noget til beregningsmåden til subject ?.

Boligydelse til andelsboliger gives med halvdelen som støtte, halvdelen som
lån (som man selv bestemmer, om man vil optage).

Hilsen Inger

Fra : per christoffersen

Dato : 04-07-07 14:35

"KE Kofod / 7100" <dytbaat@hergaardetgodt.dk> skrev i en meddelelse
..
> Er der en hjemmeside hvor dette kan beregnes ?.
Du kan finde det her:
http://www.borger.dk/forside/bolig-og-flytning/boligstoette/boligsikring

/Per