M1, og deres metoder (teleselskab)
Fra : Ukendt

Dato : 27-06-07 16:50

Jeg har lige et hurtigt spørgsmål om M1 (www.m1.dk), og håber at nogen kan
svare...

Jeg har 2 numre hos M1, det ene er gået i minus ( oprindeligt 1.22 kr. men
pga deres metoder og gebyrer ) er det sikkert højere nu...

de har nu lukket mit 2 nummer hos dem,(for udgående opkald og sms) det jeg
bruger til hverdag, og som er i plus.... må de godt det, eller er det bare
M1 der er svinske igen ?

Mvh.

Anders Skalsted

Fra : Anders Christensen

Dato : 27-06-07 18:58

Anders skrev:
> [...]
> bruger til hverdag, og som er i plus.... må de godt det, eller er det bare

Det hurtige svar vil være: Hvad siger deres forretningsbetingelser
omkring betaling / konti der står i minus?

Fra : Kim Ludvigsen

Dato : 27-06-07 19:07

Den 27-06-07 17.49 skrev Anders følgende:

> de har nu lukket mit 2 nummer hos dem,(for udgående opkald og sms) det jeg
> bruger til hverdag, og som er i plus.... må de godt det, eller er det bare
> M1 der er svinske igen ?

Tjek din aftale med dem.

--
Mvh. Kim Ludvigsen
Oversigt over alle de praktiske tastaturgenveje i Windows.