Prop på gearkasse?
Fra : Stefan Jacobsen

Dato : 20-08-07 18:57

Hej

Stod lige og lurer ned i maskinen her til aften og ser at der er hul i
motoren.... skal der ikke være en prop her oven på gearkassen. Det en 1.9
Tdi'er.

http://www.cecilies-verden.dk/passat/DSC00331.JPG
http://www.cecilies-verden.dk/passat/DSC00329.JPG

Stef

Fra : Brian

Dato : 20-08-07 19:09

Stefan Jacobsen wrote:
> Hej
>
> Stod lige og lurer ned i maskinen her til aften og ser at der er hul i
> motoren.... skal der ikke være en prop her oven på gearkassen. Det en
> 1.9 Tdi'er.

Jow, på min gamle Golf, var der ihvertfald en gummiprop der dækkede det
spøjst udformede hul.

/Brian

Fra : Tom

Dato : 20-08-07 19:34

"Stefan Jacobsen" <stefware@email.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
>
> Stod lige og lurer ned i maskinen her til aften og ser at der er hul i
> motoren.... skal der ikke være en prop her oven på gearkassen. Det en 1.9

Aner det ikke, men koblingshuset behøver ikke nødvendigvis at være total
lukket. Noget med at støvet fra koblingen skal kunne komme ud. Men om dette
er tilfældet ved din skal jeg ikke kunne sige.
Den ser dog lidt rusten ud på kransen til svinghjulet

--
Tom