Radio i Ka
Fra : www.netink.dk / ww~

Dato : 19-08-07 08:45

Hejsa

Nogen der ved hvoran bagsiden af radioen er ud i en Ka - det er en
type 2050 tror jeg den hedder.

Der er de velkendte balupunkt huller til afmontering, men der følger
ingen bøjler med til at gøre det...

Men er de ISO stik eller ???

Instr.bogen siger ikke noget !

--

Lars Engelhardt
www.GPSdebat.dk

Fra : Hans

Dato : 19-08-07 17:30

> [...]
> type 2050 tror jeg den hedder.
>
> Der er de velkendte balupunkt huller til afmontering, men der følger

Der er ikke ISO stik bag på radioen, men FORD's eget system

Men du kan købe stik hos FORD fra deres til ISO

Hans

Fra : www.netink.dk / ww~

Dato : 19-08-07 17:41

Hejsa

>Der er ikke ISO stik bag på radioen, men FORD's eget system
>Men du kan købe stik hos FORD fra deres til ISO

Det er fordi jeg gerne vil have koblet et bluetooth kit ind, så jeg
kan få lyden ud af bilens højttalere - men jeg må jo afsted efter en
adaptor !

--

Lars Engelhardt
www.GPSdebat.dk