Spørgsmål om Toyota Carina E
Fra : JSM

Dato : 18-08-07 23:06

Jeg hsr lige købt en '95 Toyota Carina E Xli Commander men fik ingen
instruktionsbog med. Er der nogen der ved hvor sådan en fætter kan
downloades. Eller i første omgang kan fortælle mig om den kører på 92 eller
95 oktan og intervallerne for tandremsskift. pfh. tak for hjælpen

/Jesper

Fra : Kåre

Dato : 18-08-07 23:27

"JSM" <sevelsted@spamnejtakpc.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> downloades. Eller i første omgang kan fortælle mig om den kører på 92
> eller 95 oktan og intervallerne for tandremsskift. pfh. tak for hjælpen

Den kører på 95 oktan.
Tandremsskift på Toyota plejer at være omkring 80-100.000.
Ved ikke helt hvad instruktionsbogen siger, men min uatoriserede Toyota
mekaniker siger 100.000.
Har haft en Camry, hvor remmen sprang ved 210.000 (den havde aldrig været
skiftet).

mvh
Kåre

Fra : Stefan Jensen