Dvalefunktionen er forsvundet i min Vista
Fra : Sam

Dato : 22-08-07 14:01

Jeg håber at være kommet i den rigtige gruppe. En dag var "dvale" bare
forsvundet fra computeren. Jeg kan ikke finde funktionen noget sted. Kan
noget med mere insigt end jeg forklare hvad der er sket. Kan den evt. findes
et sted i Bios? Jeg har ikke forstand på det, og vil nødig ødelægge noget.
Det drejer sig om Vista.

Med venlig hilsen
diomedea

Fra : Jan Riber

Dato : 22-08-07 21:58

"Sam" <ingen@mail> skrev i meddelelsen
> [...]
> noget med mere insigt end jeg forklare hvad der er sket. Kan den evt.
> findes et sted i Bios? Jeg har ikke forstand på det, og vil nødig ødelægge

Kig i: Start / kontrolpanel / strømstrinng

Vh. Jan

Fra : Sam

Dato : 23-08-07 02:18

"Jan Riber" <j_riberFJERN@DETTEhotmail.com> skrev i meddelelsen

> "Sam" <ingen@mail> skrev i meddelelsen
>
> Kig i: Start / kontrolpanel / strømstrinng
>
> Vh. Jan
Tak for dit svar Jan, jeg har været ind og kigge, men der ligger ingen
dvalefunktion. Kun slumre og sluk.

Fra : Michael Rasmussen

Dato : 22-08-07 22:10

On Wed, 22 Aug 2007 15:01:13 +0200
"Sam" <ingen@mail> wrote:

> [...]
> Kan den evt. findes et sted i Bios? Jeg har ikke forstand på det, og
> vil nødig ødelægge noget. Det drejer sig om Vista.

Måske er det bare mig, der ikke forstår spørgsmålet, men jeg har svært
ved at se den fjerneste sammenhæng mellem emnet sikkerhed og en
manglende/forsvundet dvale funktion i Windows Vista!

--
Hilsen/Regards
Michael Rasmussen

Fra : Kristian Thy

Dato : 23-08-07 07:01

On Aug 22, 3:01 pm, "Sam" <ingen@mail> wrote:
> Jeg håber at være kommet i den rigtige gruppe.

Det er du ikke. Prøv i dk.edb.system.ms-windows.

\\kristian