FTP-problem
Fra : Rasmus Nielsen

Dato : 09-07-01 11:49

Hej,

Efter jeg har fået ADSL har jeg problemer med at logge ind på visse
FTP-servere (ikke alle). Problemet findes bl.a. i CuteFTP, men også andre
programmer jeg har prøvet. Men der er også nogle programmer, hvor det virker
fint på de servere, der ikke virker i CuteFTP. Det der sker er at den logger
fint på, og man får meddelse herom, men så laver den flg.:

COMMAND:> LIST
150 Opening ASCII NO-PRINT mode data connection for ls -l.

Og det bliver den ved med, og man får ikke nogen listing af filer på
serveren. Hvad er der galt?

Venlig hilsen, Rasmus Nielsen.