Modtage betaling via internationale kredit~
Fra : Brian Rasmusson

Dato : 09-07-01 11:17

Hej,

jeg ønsker at opkræve betaling via internationale kreditkort på min
hjemmeside. Har PBS "monopol" på den slags betalinger her i DK? Alle de
betalingssystemer jeg har fundet henviser til PBS, og at der skal
betales (ret høje?) gebyrer til dem.

Er der nogen der kan anbefale nogle gode udenlandske firmaer til
opkrævning af betalinger? De skal ikke gøre andet end at opkræve
beløbet, der er ikke brug for shopping carts o.lign., så jeg ønsker ikke
at betale for en masse "bells and whistles" jeg ikke har brug for.

mvh
Brian

Fra : Knud Berggreen

Dato : 09-07-01 21:44

In <3B498489.15368D18@bitberry.com>, on 07/09/2001
at 12:16 PM, Brian Rasmusson <br@bitberry.com> said:

> [...]

>hjemmeside. Har PBS "monopol" på den slags betalinger her i DK? Alle de
>betalingssystemer jeg har fundet henviser til PBS, og at der skal betales

PBS har kun "monopol" på de korttyper de reklamerer med. Diners er ikke et
af dem, men du skal ikke forvente at det er billigere. Desuden er jeg ikke
sikker på at der er et webinterface til Diners.

> [...]
>der er ikke brug for shopping carts o.lign., så jeg ønsker ikke at betale
>for en masse "bells and whistles" jeg ikke har brug for.

På hvilket grundlag skal de så "opkræve" beløbet? Husk også lige på at det
ikke er et spørgsmål om hvad DU har brug for men hvad der kræves af
sikkerhed for at dine kunder overhovedet vil benytte deres kortnummer på
din hjemmeside.

/Knud

Fra : Kjeld Bertelsen

Dato : 10-08-01 13:47

Hej,

"Brian Rasmusson" <br@bitberry.com> skrev i en meddelelse
> [...]
> beløbet, der er ikke brug for shopping carts o.lign., så jeg ønsker ikke
> at betale for en masse "bells and whistles" jeg ikke har brug for.

Jeg har haft sammensat en liste over forskellige firmaer, men det er ca. 2
år siden:

Cardservices
http://www.natwest.com/grpbsns/bus_40.html

http://www.unifiedmerchants.com
Chuck Kudary
800-999-5189

Cardservice International (CSI)
Joe Alteri
jmacsi@gte.net
909-941-4860
800-933-0255

Centura Bank*
http://www.centura.com
Rita Marshall
919-937-3462
*Services merchants in North Carolina, Tidewater area of Virginia, and
Eastern South Carolina

http://www.fbbh.com
(800) 515-1616
Sean Whiteley ext. 22
Pricing and Online Registration

Wachovia Merchant Services
Joe Thompson
joethompson@mindspring.com
(800) 635-9065

http://www.wellsfargo.com
Debra Carraway
carraway@wellsfargo.com
510-746-4069
Pricing and Online Registration

Om ikke andet, så vil en eller flere måske kunne lede dig på vej.

Med venlig hilsen
Kjeld Bertelsen
www.tri-line.dk/internet